Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 4)

Neuh, dan zou ik eerder met die TV Case aankomen in geel.

12 likes

Weer iets nieuws ontdekt. Knap! Wel in dat blauwgroen dan, het geel ziet er wat flets en zonder diepte uit, althans op foto. :v:

Dit is een slechte render. Er zwerft er eentje over het forum, dus wellicht kan iemand even een live foto opsnorren.

Inderdaad ook zeer mooi :smiling_face_with_three_hearts:

Kan ik ook zeker mee leven :ok_hand:

@DVR spaart ze allemaal :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Nog een suggestie voor de battle of chrono’s

16 likes

10 likes

In theorie en op de foto’s klopt dit als een bus. Ik had een tijdje terug echt mijn zinnen gezet op een Chronomaster (bij voorkeur de MF). Echter, als ik hem omsla is het gewoon niet ok. Lugs steken uit, hij zweeft boven mijn pols. Ik voel hem dan niet en dat vond ik echt jammer.

4 likes

Dit heb ik jammer genoeg ook bij de Zenith. Anders had ik die nu waarschijnlijk wel in de collectie gehad

3 likes

De Revival kan een alternatief zijn. Draagt compleet anders.

2 likes

Klopt, die vind ik ook erg mooi maar voor nu nog net iets te anders. Misschien in de toekomst

Klopt, die vind ik ook erg mooi maar voor nu nog net iets te anders. Misschien in de toekomst

2 likes

Sinds een paar weken ben ik langzaam aan het toewerken naar een volgende aankoop; ik heb verschillende opties op het lijstje staan en ben wel benieuwd wat het forum denkt. De Longines en Nomos zijn de solide, conventionele keuzes waar ik nu het meest naar neig, de Doxa vind ik geweldig, maar ik twijfel of nóg een duiker wel is wat ik nu zoek en de Holthinrichs is een wild card die ik goed en wel een uurtje geleden voor het eerst gezien heb:

Longines Spirit 37mm

Nomos Club Campus 36mm

Doxa Sub 300 Carbon

Holthinrichs Signature Ornament

• Longines Spirit 37mm
  • Nomos Club Campus 36mm
  • Doxa Sub 300 Carbon
  • Holthinrichs Signature Ornament
0 stemmers
3 likes

Leuk topic. Hier ook mooie battle. Hangt niks van af, want ik heb ze alle twee in mijn collectie. Ben benieuwd naar jullie mening!

• Maen Hudson MK4 (Diver)
  • Maen Brooklyn Triple Calender
0 stemmers
1 like

Mocht je je afvragen waarom de Hentschel? Want je hebt er al een aantal:Niet oxiderend brons icm met antreciet/donkere wijzerplaat vind ik een top combi. Echter dat bandje…

De wijzerplaat van de Tag Heuer knalt gewoon.

Wat vindt hf?

• Hentschel
  • Tag Heuer
0 stemmers
1 like

…en die lugs. :thinking:

Niet per se lelijk, maar wel potentieel problematisch wanneer je niet exact de juiste pols maat hebt.

4 likes

Dat bandje is snel vervangen, die lugs kan ik ook niet af.

1 like

Een vriend die samen met je polst?

8 likes

Rare hobbies daar in Randstad. :face_with_raised_eyebrow:

Polsmaat dan? Of toch polsomtrek?

1 like

:joy: Rare jongens die HF’ers

2 likes