Shit nu heb ik trek in friet.
Bier doet dingen met je…
Bier is het antwoord
Die lichtblauwe zou ik wel graag willen! Heel mooi met die burgandy strap erbij.
Tussen deze twee zeker de Cartier! Een Tank Solo kun je voor 2500 euro krijgen, dat scheelt alweer.
De Boulton Mechanical is veel te groot. Ik zou dan eerder naar de grote quartzversie kijken. Die heeft ook een gebogen kastbodem en valt mooier.
Foto’s zeggen niet alles, maar toch:
Mechanical:
Grote quartz:
Holy cow, wat een kolos. Ik vond het design niet mis maar met zo’n schild kan je beter meedoen in de Guldensporenslag.
Als toevoeging op dit trio
Seiko maakt de saaiste duikers ooit, je LLD inwisselen is geen optie en de Sin is fantastisch!
Goede configuratie ook met de H-bracelet en de rode secondewijzer.
Zo, lekker genuanceerd
Als ik moet kiezen, dan GS. Maar ik snap dit soort kleurtjes in het geheel niet.
De GS is subtiel genoeg om zowat altijd draagbaar te zijn. Ik heb het niet speciaal voor roze maar ik vind die wel knap. Zou 'm wellicht niet eens wegdoen moest ik die kado krijgen. De Zenith gaat wel een pak meer richting kermishorloge.
Wel een mooi kermishorloge natuurlijk.
Klopt inderdaad, de GS is minder roze dan je zou denken. Ik dacht eerst dat hij rozer zou zijn dan de GS Shunbun (die ook minder roze is dan je zou denken) maar dat is niet het geval.
Ikzelf kies ook voor de GS, maar had niet gedacht dat de verhouding zo uit het midden zou zijn.
oops, ik krijg het nog moeilijk in het blauw
gezien jouw collectie snap ik die uitspraak
Ik snap dat soort banden nooit
Ik heb zo een Sinn gehad, maar dat viel verdomd tegen. Leuk op de foto, ontiegelijk saai om de pols (voor mij dan hé). Kijk of je hem kan passen, maar dat geldt eigenlijk voor bijna alles natuurlijk.
Ik zou die zwarte Seiko nemen, als je er een dikke duiker bij wil hebben.
Al geprobeerd?
Nee en ook nooit een proefrit in een Fiat Multipla gemaakt.
Schijnt comfortabel te zijn, die multipla. Nu, ik zou er ook niet in gezien willen worden.
Van de ladder kan ik met zekerheid zeggen dat hij comfortabel is. Ik ging van tegenstander naar voorstander.