Ik weet het, had al even contact met @Ojjz ![]()
Oh? Nieuwe ontwikkelingen? Vertel!
![]()
Ja, hij is erg cool. Je zou er haast sellerâs remorse van krijgen. ![]()
Maar beide vooral met enkele extra schakels
Ze zitten wel heel erg strak.
Kreeg meteen ademnoodâŠ
Ik ben purist, maar ook realist. Lekker de Large pakken.
Lijkt op de foto erger dan het was.
Op basis van deze wristshots zou ik zeggen de medium. Maar ik weet ook dat een wristshot altijd vertekent en horloges altijd groter lijken. Dus ik zou een foto nemen van een flinke afstand. Pas dan zie je hoe een horloge echt staat. Succes met de keuze!
In mijn zoektocht naar een mooie rosé gouden horloge kwam ik bij de volgende twee horloges uit: de Mido Multifort TV big date en de Raymond Weil Millesime. Beide mooie horloges maar o zo anders, gezamenlijke overeenkomst de rosé kast (weliswaar PVD, kan geen echt goud veroorloven en wil geen vintage). Prijstechnisch is de Mido aantrekkelijker, maar ik weet niet of de vorm van de kast mij zou kunnen bekoren. Wat vinden jullie, een van deze twee of hebben jullie nog alternatieven voor om en nabij de 2k.
- Mido
- Raymond Weil
- Anders, namelijkâŠ
Toevoeging wellicht?
Op alle andere vlakken ook. Veel cooler merk - al zegt dat, sorry, niet veel naast een Raymond Weil; dat merk is zo slaapverwekkend dat het bijna gevaarlijk richting comateus gaat - funky kastvorm, toffere wijzers, sportiever, eigenzinniger.
En dus goedkoper ook? Dat is geen battle meer maar een slachting. ![]()
De mido is minder conventioneel en misschien springt ie daardoor er meer uit, maar de RW mag toch wel iets meer credits krijgen toch? Is in mijn ogen toch nog wel sportief genoeg om niet als een saaie driehander door het leven te gaan, als je begrijpt wat ik bedoel
Oef. niet echt mijn smaak qua layout.