Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 4)

De VC! Heb je hem wel eens gepast? Het is geen kleintje.

2 likes

Inderdaad @anon44073676EV. Hij stond ooit bovenaan mijn wish list. Totdat ik hem in het echt om de pols had. Ik vond hem groot en grof. De mooie, maar onbetaalbare ultra thin, blijft een prachtding, maar de ‘gewone’ was het allerminst voor mij.

1 like

Ik sluit me aan bij het bovenstaande. Bovendien zijn de rolexen samen een veel frequenter draagbaar setje. Als je daar nog een calatrava oid aan toevoegt heb je eigenlijk alles. De VC is een aardige DJ vervangen maar geen toolwatch zoals de expl2.

1 like

Als ie explorer 2 kan hebben dan dit ook.
Nog genoeg sport horloges in zn collectie toch?

No brainer dit: VC

4 likes

Nouja dan beide Omegae weg en de VC erbij.

1 like

Dank voor alle feedback. Ik snap de argumenten.

• ik heb genoeg andere toolwarches
  • de 2 omega’s inruilen red ik het niet mee qua budget en ik wil de Seamaster graag houden.

Het enige pijnpunt in deze ruil is dat ik geen gouden Datejust meer heb.

1 like

Ik vind dit ook een hele mooie optie! Goud, Rolex, sluit aan bij je collectie en toch echt iets anders. En zeer mooi! :heart_eyes::v: ok dat is mijn mening… maar pohhhh!

8 likes

Of een Day-date natuurlijk… maar misschien vind ik de jubilee van deze datejust stiekem wel mooier!

1 like

De VC is de knaller :blush:

Post 300 in dit draadje

1 like

Je weet de sfeer er wel in te houden :rofl:

1 like

Vind het nog steeds onbegrijpelijk dat ze de Burgundy niet in 58 maat gemaakt hebben… Dit verdomme ze al jaren :sob::sob::sob:… Daarvoor mijn geliefde ETA laten gaan voor veel te weinig…

1 like

Wie weet komt die nog, denk in ieder geval dat de kans groter is dan een sub

1 like

Zou zelf zeggen de Speedy en de Dj voor de VC… Maargoed, zit niet in deze luxe positie… Succes met de keuze.

1 like

Dat denk ik ook, maar had gezien wat ze uitbrengen, eigenlijk de eerste in lijn moeten zijn… De Burgundy was ook de eerste BB… Maarja, we zullen maar weer afwachten…

Die BB54 is briljant.

5 likes

Alles wat je toen verkocht/kocht was rete goedkoop.

1 like

How times have changed :joy::sweat_smile:

1 like

Super cool :sunglasses: dat zelfs jij overtuigd bent

Ik ook trouwens :stuck_out_tongue_winking_eye:

19 likes

Thema vierkant en groen, zeg het maar:

• JLC reverso
    • Cartier Santos medium

0 stemmers

3 likes
  • Reverso