Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 4)

Ik doe niet mee. Hartverscheurende keuze.

2 likes

Precies dit !!!

2 likes

Vind die maanfase wel echt een prachtstuk. Jammer dat het maantje niet meer geel is, alhoewel je dat op blauw misschien minder mist. @tompj de blauwe JLC MUT Moon staat momenteel te koop bij Jaap.

1 like

Oei… lastig hoor deze! Vanwege de prachtige band toch voor de santos gegaan. Zeker als one watch collection!

1 like

Deze is ook heel lastig… met name omdat het beiden prachtige dressers zijn met een blauwe wijzerplaat van hetzelfde merk. Ze zitten elkaar eigenlijk een beetje in het vaarwater. De Reverso spreekt voor de geschiedenis, maar my god wat is die blauwe plaat icm de moonphase gaaf! En ondergewaardeerd! Gekozen voor de ultra thin!

1 like

Die keuze was snel gemaakt!!

Reverso. Minder saai en veelzijdiger. Netjes en sportief te dragen.

Bij voorkeur de groene. Die zien we te weinig en is eigenlijk het mooiste.

Of de net gepresenteerde. Zwarte dial gouden kast. :sunglasses:

Ik zou ook voor de Reverso gaan.

Zeg het maar… ik ben benieuwd.

Zeg het maar…
  • Divingstar (geel)
  • Searambler (zilver)

0 stemmers

2 likes

Beiden leuk, maar dan niet op zo’n band. Toch voor zilver gekozen omdat er iets meer licht in speelt afgaande op de foto’s :slightly_smiling_face:

2 likes

Oranje natuurlijk :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Ik weet ook niet of ik die mesh leuk vind maar het waren de beste “real life” foto’s waar ze redelijk hetzelfde opstonden die ik kon vinden.

:+1:

1 like
Lld eruit propilot x erin?

0 stemmers

3 likes

Offffffffff hetzelfde budget en kiest voor deze schitterende Legend Diver. Dan moet de huidige LDL wel eerst weg natuurlijk.

De Oris vind ik eigenlijk een beetje saai.

12 likes

Thnx voor de input, maar zou dan voor een ander model gaan ipv alleen de kleur. Ben nog wel zoekende hierin

1 like

Mijn fout, ik las volledig over het feit heen dat je de ldl al hebt. Zou zelf dan ook iets anders willen hebben.

1 like
  • Farer Durham
  • Beaublue Vitruve Date

0 stemmers

2 likes

Als je dan toch iets koopt, koop dan de meest extravagante van deze 2. :sunglasses:

De Farer.

Als je het soort wijzers van die onderste wilt scoren, ga dan voor een Raketa Copernicus.

7 likes

The OG :ok_hand: