Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 4)

Alternatief voor de witte koude explorer

14 likes

Ik snap je punt betreft formaat, alleen persoonlijk vind ik een large staan zoals een medium bij mensen met kleinere/normalere pols staat. Heb helaas geen foto te verduidelijking. Maar heb een pols van 19,5cm.

Ik ben in de zelfde regio geweest in Zweden maar dan zomers, na genoeg niet donker geweest. En op lofoten iets te laat geweest voor de middernachtzon.
Maar ik wil in mijn leven nog wel verder noordelijk reizen. Svalbard staat namelijk ook op mijn lijstje. En ik hou gewoon van de gimmick :upside_down_face:

2 likes

Chrono’s Jah ooit, navitimer is dan mijn ding en speedmaster ‘57 of broad arrow, maar dan houdt het wel aardig op. Alle andere uitgemolken speedmasters vind ik echt helemaal niks. En dat is zacht uitgedrukt :joy::sweat_smile:

Jah blijkt wel weer dat tudor onder gewaardeerd is, slechts 9 van de 63 stemmen tot nu toe

1 like

of een ‘kille’ quartz :slight_smile:

11 likes

Dat is wel erg kort door de bocht. Je laat je verzameling zien, dus dan ga je stemmen, rekeninghoudend met wat je al hebt. Die harrods voegt niks toe. Ik heb juist gestemd. Nl. IWC :sunglasses:

2 likes

Ik hou wel van tudor, misschien lichtelijk tudor geil :joy: maar heb dat idee omdat de tudor sub haast geen aandacht krijgt en dat is toch nog redelijk wat anders dan een black bay

1 like

Wel onder de indruk van Farer. Vooral na beoordeling in Emmeloord @Fate_Amenable_To_Change.

Dus al eens gekeken daarna op hun website.
Onderstaande groene candy is ook heel heel lekker.


En voor mij lekkerder dan de moonphase

17 likes
  • Christopher Ward C65 Aquitaine
  • Vulcain Nautique

0 stemmers

5 likes

Allebei vrij inspiratieloos, dus niet gestemd.

4 likes

Wellicht iets teveel Tudor volgens velen, maar de sub is gewoon de mooiste optie


:heart_eyes:

10 likes

Vulcain gestemd. Ook omdat ik die mouse pointer op de CW niet zo mooi vindt.

2 likes

Nou, doe mij dan maar deze.

10 likes

Ik zou willen dat ze daar een versie van maakten met zwarte lunette, maar zonder cijfers op de wijzerplaat.

Modden! :wink:

1 like
Battle onder water
  • De JLC Polaris
  • De Glashutte Original SeaQ

0 stemmers

8 likes

Ik heb ze in handen gehad, en ook de minuutwijzer is niet mooi. Ook Vulcain gestemd.

Dat is het correcte antwoord! Super Squale for the win. Man wat een mooie horloges.

2 likes

Ik heb momenteel veel moeite om de Glashütte niet als rich man’s Wolbrook te zien, maar dan met datum die eigenlijk minder welkom is dan de 4 op het origineel. Thanks @Ruud en @Fate_Amenable_To_Change.

Nochtans vind ik hem erg mooi en boven de Polaris te verkiezen.

12 likes

Jullie hebben gelijk, en dat is meteen mijn irritatie met die CW. Het is een buitengewoon fraai horloge, maar met die wijzers hebben ze het om onduidelijke redenen gewoon verkloot.

De Vulcain vind ik qua kast duidelijk saaier, maar dat is meer een gemiste kans dan een verneukte kans.

1 like

SPB317. :slight_smile: Daar is niks verneukt.

2 likes