Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 4)

Opgelegde numerals is wel echt andere koek dan de platte cijfers op de Wolbrook.
De skin diver look is natuurlijk wel vaker gedaan, maar niemand heeft die zo goed uitgevoerd als GO. :sunglasses:

4 likes

True

13 likes

Terecht een moeilijk keuze. Beide prachtig. Toch voor de GO gekozen :grin:

Rolex vs rolex

• Submariner 5513 mk1 maxi dial
  • WG daytona :panda_face: OF

0 stemmers

.

4 likes

Gezien je collectie, wat voornamelijk sportief is zou ik voor de santos gaan, dan wel in medium. Waarom? Omdat je die iets meer dressy kan dragen en overal bij past! Als je wel voor sportief gaat zou ik naar de wijzerplaat kleur kijken en gaan voor de Explorer 16570 polar.

1 like

Zoooo deze is lastig! Ik ben gegaan voor de Seaq!
De panorama datum is echt iets anders en de kastafwerking en die van het uurwerk is fenomenaal. Ook de genummerde markers ga ik wel lekker op!

Hmm…ik heb kriebels voor weer iets stoers om de pols. Zou dan wel in de plaats moeten komen van m’n Grand Seiko SBGR099. Ik twijfel…ga ik een verkeerde move maken en achteraf spijt krijgen de GS te hebben weggedaan. :thinking:

• MM300 Limited SLA047J1 140th Anniversary edition (groene plaat)
  • Grand Seiko SBGR099

0 stemmers

3 likes

Die duiker is en blijft gaaf. Zie ik wel bij jou hoor.

1 like

Thx Tom. Heb 'm altijd al eens willen proberen.

Als het 'm wordt dan vermoedelijk wel op rubber want >200gr is zelfs mij iets té gortig.

1 like

Oef!

Tsjonge…na in het begin een dikke voorsprong voor de GS lijkt het nu steeds meer te gaan naar 50/50.

Heb ik geen fuk aan maar sois…:upside_down_face:

2 likes

Jawel niks doen waar je spijt van krijgt! Je weet het antwoord zelf al.

Maarja, meestal doe je het tegenovergestelde van wijsheid. Dus zeg ik dit keer lekker doen die MM300 :stuck_out_tongue_winking_eye:.

Ps. Echte tip: spaar net zo lang totdat je de GS, beter dan deze ga je niet vinden die bij jouw past, kunt houden en iets erbij kunt flipperen! Blijf het gewoon herhalen #thankmelater

2 likes

Haha :joy: En dank. :+1: Ach ik wil uiteindelijk wel weer toe naar een Spring Drive met zwarte plaat…maw deze Automaat hoeft niet persé te blijven. Wat dat betreft kan ik het flipperen mijzelf wel verantwoorden. :innocent:

Je bedoelt killer quartz :wink:

1 like

Ook en ‘kil’ zoals in ‘cool’ of was het ‘koel’ :crazy_face:

1 like

Ja, maar ze kunnen ook zo goed naast elkaar!
Lekker allebei dus! :grin:

Toch heb ik op de GS gestemd. :wink:

2 likes

Te groot, te (top)zwaar, totaal onpraktisch, je weet het zo goed als ieder ander hier dat de MM geen blijver het zijn. Ik zou me de ergernis besparen. Als je nou al naar rubber kijkt omdat staal te zwaar is weet jij dat ook al lang.

Ga dan door voor een SBGA463G in titanium. Die is ook übergroot, maar lekker draagbaar voor wat het is.

13 likes

Denk je gelijk hebt en ja ik weet dat ook wel…het zal geen blijver zijn maar puur eentje die nog op de lijst staat om af te vinken. Top heavy kan wel een puntje zijn. Op rubber vind ik 'm meer geslaagd dan op de ss band met die joekel van een sluiting. Enfin…food for thought…

9 likes
  • Seiko SPB317J1
  • Unimatic U1-H

0 stemmers

4 likes

Dat is geen hele lastige keuze, wat is die Unimatic den saai en inspiratieloos horloge. (Sorry voor de liefhebbers) Seiko 100%

2 likes