Maarreh die 3130 kun je wel verkopen… 🫣
Ik denk dat de band afschrikt. Hij draagt fantastisch en het is een mooi gecompliceerd uurwerk.
Laat die achterkant dan maar eens zien
Die band was voor mij de enige reden om hem wel te kiezen. De wijzerplaat schrikt af.
Mooi te lezen dat smaken verschillen. Hebben we wellicht daarom toch niet allemaal een Daytona om?
Geschoten met een aardappel maar zonder gekheid wat een mooie finish van de rotor!
Achterzijde mooier dan de voorzijde
Natuurlijk! Maar dan wel de blauwe versie
Nee dat ligt aan wachtlijsten en premiums
Ik ben overigens blij verrast om deze Breguets voorbij te zien komen. Prachtige keuze die veel interessanter is dan bovengenoemd horloge.
Ik mis optie 3. Certina DS Action in 38mm en blauw.
Geen rare wijzers. Geen oversized nummers. Geen cocktail-prikker als secondenwijzer, geen rare witte bolletjes naast de indices, geen überdrukke bezel, geen PCL en geen te ver naar binnen staande datum.
Certina for the win.
A propos goedkoop… waarom zit er een sticker op de achterkant van je horloge? Die Breguet verdient het om zonder stickers door het leven te gaan.
Ik zal mijn leven beteren en de stickers verwijderen:slight_smile:
Seiko vs Orient midsize divers
VS
- Seiko SRPK31 serie
- Orient mako 40 serie
0 stemmers
Gekozen voor de mooiere wijzerplaten van de Oriënt en nog eens terugkijkend voor het gehele horloge wat mooier is. Neemt niet weg dat ze prima naast elkaar kunnen in een collectie
Ik trek die deukjes/inhammetjes in de bezel van een Orient niet zo goed. Daarnaast heb ik altijd een zwak gehad voor SKX-achtige horloges en vind ik die groen welhaast onweerstaanbaar!
Speedmaster57 maar dan wel met zwarte dial.
Ja, die is wel aardig. Maar dan zou ik toch voor de reissue van de originele Turtle gaan. Paar gehad. Heerlijke horloges, met modern gebruikersgemak en toch die lekkere vintage vibe.
- Legend Diver eruit voor Tudor BB Pro (2e kans)
- Hydroconquest eruit voor Tag Heuer Solargraph
0 stemmers