Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 4)

Maarreh die 3130 kun je wel verkopen… 🫣

1 like

Ik denk dat de band afschrikt. Hij draagt fantastisch en het is een mooi gecompliceerd uurwerk.

1 like

Laat die achterkant dan maar eens zien

1 like

Die band was voor mij de enige reden om hem wel te kiezen. De wijzerplaat schrikt af.

Bij deze…

3 likes

Mooi te lezen dat smaken verschillen. Hebben we wellicht daarom toch niet allemaal een Daytona om?

1 like

Geschoten met een aardappel :sweat_smile: maar zonder gekheid wat een mooie finish van de rotor!

1 like

Nee, met een Samsung; wel een hele goedkope…

3 likes

Achterzijde mooier dan de voorzijde :sweat_smile:

1 like

Natuurlijk! Maar dan wel de blauwe versie :sunglasses:

2 likes

Nee dat ligt aan wachtlijsten en premiums :wink:

Ik ben overigens blij verrast om deze Breguets voorbij te zien komen. Prachtige keuze die veel interessanter is dan bovengenoemd horloge.

1 like

Ik mis optie 3. Certina DS Action in 38mm en blauw.

image

Geen rare wijzers. Geen oversized nummers. Geen cocktail-prikker als secondenwijzer, geen rare witte bolletjes naast de indices, geen überdrukke bezel, geen PCL en geen te ver naar binnen staande datum.

Certina for the win.

A propos goedkoop… waarom zit er een sticker op de achterkant van je horloge? Die Breguet verdient het om zonder stickers door het leven te gaan. :slight_smile:

8 likes

Ik zal mijn leven beteren en de stickers verwijderen​:slight_smile::grin:

1 like

Seiko vs Orient midsize divers

VS

Orient Mako 40

Seiko vs Orient midsize divers
  • Seiko SRPK31 serie
  • Orient mako 40 serie

0 stemmers

1 like

Gekozen voor de mooiere wijzerplaten van de Oriënt en nog eens terugkijkend voor het gehele horloge wat mooier is. Neemt niet weg dat ze prima naast elkaar kunnen in een collectie

Ik trek die deukjes/inhammetjes in de bezel van een Orient niet zo goed. Daarnaast heb ik altijd een zwak gehad voor SKX-achtige horloges en vind ik die groen welhaast onweerstaanbaar!

1 like

Speedmaster57 maar dan wel met zwarte dial. :nerd_face:

1 like

Dit, en ik trek de 100m WR op die 5kx niet zo. Wat denk je van dit?

6 likes

Ja, die is wel aardig. Maar dan zou ik toch voor de reissue van de originele Turtle gaan. Paar gehad. Heerlijke horloges, met modern gebruikersgemak en toch die lekkere vintage vibe.

3 likes
Keuzestress eruit erin naast de Oris Cherry
  • Legend Diver eruit voor Tudor BB Pro (2e kans)
    image
  • Hydroconquest eruit voor Tag Heuer Solargraph
    image

0 stemmers