Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 4)

De zilveren is cool. Maar die is donker genoeg van wijzerplaat om niet zeikerig grijs te zijn.

Sterker nog, toen ik hem vast had en bekeek leek het wel taupe.

Super cool. Beter dan die grijze opties.

3 likes

Hij patineert gematigd. Persoonlijk vind ik de verkleuring subtiel en mooi

3 likes

Die foto doet wel een beetje z’n best om het ding er uit te laten zien als een overheidsgebouw uit de Sovjetunie.

Hopelijk gaat het in het echie een beetje meer deze kant op, anders wordt de eerste ontmoeting voor mij een koude kermis:

14 likes

• Alpinist
  • PRX

0 stemmers

Die PRX is heerlijk. Zo op het plaatje is hij nog niks als in het echt. Heb m mogen passen en hoe die speelt met het licht is fenomenaal.

Voor wat je ervoor krijgt ook een hele schappelijke prijs.

Ik heb dit horloge gehad. De dial gaat alle kanten op bij wijziging van het licht. Bijna niet goed op de foto te krijgen maar zo mooi.

1 like

7 likes

Nog nooit een chrono gehad en dat moest maar eens veranderen. Zou graag een zenith of een speedmaster willen proberen, maar voorlopig niet de centen voor.
Nu zat ik te kijken naar de Nivada grenchen of de vulcain chrono 1970. Beide 38mm met een L2L van ong. 46,5mm, handopwinders, double domed saffier (de vulcain heeft ook nog antireflective coating) de dikte van de vulcain is 12,4mm waar de Nivada een dikke 13,75mm meet. De vulcain is een rooitje duurder

• Nivada
  • Vulcain
  • Of toch een Sinn 356 salmon dial

0 stemmers

Ben benieuwd wat HF zou kiezen
P.S. Een Fortis occ :drooling_face: maarja vindt maar eens een goeie

4 likes

Die Sinn copper dial is wel erg lekker, hoor. Prachtige plaat! Sommige mensen vallen over de hoogte, het is geen kleintje.

Staat al heel lang op het lijstje, maar de andere twee suggesties zijn geduchte concurrenten.

Ik heb een Nivada naast een Speedmaster. Beide heel tof! Doen zou ik zeggen. Veel waar voor je geld.

1 like

Wat is die vulcain prachtig! Andere band erop maar wel heel cool en classy.

En niet te vergeten lekker dun :slight_smile:

1 like

Sinds de release van de Nivada stond ie gelijk op mijn radar. Meer tool achting tov de vulcain en hou 1k op zak

2 likes

Hier in Siena zit een vulcain ad, helaas vandaag dicht. Bij deze ben ik wel bang dat ie op plaatjes mooier is dan irl. Misschien vind ik de komende dagen nog eens tijd om langs te gaan

2 likes

Ik ben benieuwd!
Hopelijk kun je wat foto’s maken?

1 like

Als ik er nog heen kan zal ik zeker foto’s maken

1 like

Nou dat weet ik niet. Genoeg te vinden online.

Kijk maar eens naar deze salmon Vulcain chronograph:

Zou zelf denk ik wel voor de vol zwarte gaan. :ok_hand:

Maar tja. Voor dat geld heb je ook een Airain :sunglasses:

2 likes

Beiden “liefhebbers-keuzes”. Je kunt niet missen denk ik.

1 like

Phoe dit ziet er goed uit hoor :ok_hand:t4:

1 like

Optie 4: Excelsior Park, https://excelsiorparkwatches.com/

Optie 5: Heritage Chronograph Collection – Lebois & Co®

Want ja, je moet wat te kiezen/twijfelen hebben :slight_smile:

6 likes