Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 4)

Inderdaad optie 3 of 4. Ook als is optie 3 een Apple Watch. :joy:

2 likes

Ik zie mensen moonswatches kopen, dan zie ik hier veel meer fun in eerlijk gezegd :innocent:

9 likes

Wel een rare kroon bij die Baltic.

Ja. Maar ik betwijfel of ze daar echt fun aan hebben. Ik denk dat ze gewoon op zo’n moment even de controle kwijt zijn en tot de aankoop over gaan.

1 like

@Fritzer heeft de scuba. Die heb ik mogen passen. Mijn primaire reactie is dat ik niet met een kinderachtig stripfiguur op m’n horloge ga lopen (geldt ook voor de snoopy speedmasters), maar ik vond het een verrassend leuk horloge in het echt. Erg fris die witte wijzerplaat

1 like

Ik heb ze vandaag ook beiden gepast. Vond de scuba iet wat klein voor het model, en dat zegt veel komende van mezelf. De pilot vond ik dan weer een tikje te groot. Beiden zou ik wel overwegen om even in de verzameling te houden, maar vroeg of laat blijven ze in de doos verstoffen denk ik :neutral_face:. Neemt niet weg dat het een instant lach op mijn gezicht tover.

2 likes

Die heb ik voor de zomer inderdaad als impulsaankoop gekocht. Direct na de aankoop meteen twijfels of hij niet zou gaan verstoffen, maar uiteindelijk heel goed bevallen. De hele zomer op reis gedragen en nog steeds komt hij regelmatig aan de beurt.
Echt heel leuk gedaan met meerdere kleine geinige toevoegingen (oranje secondewijzer, ander font op bezel, hondenpoot op kroon, plaatje achterdeksel). Bij mij ook meteen een glimlach. Vooral ook gewoon het besef dat het niet altijd een top vintage of perfect modern horloge hoeft te zijn. Gewoon een leuk ding!

Wel even zo’n Nomos bandje erbij kopen.

PS: inderdaad klein voor een duiker, maar voor mij prima :ok_hand:t2:

8 likes

Ik mis de veel goedkopere en mooiere optie drie. De Nomos Club Sport 37 in Petrol.

2 likes
Mr Grey
  • Rolex Yacht-Master 16622
  • Tudor Hydronaut 89190

0 stemmers

tudor--prince-date-hydronaut-tiger-89190-unworn-nos-watch-19052_b_md

2 likes

De crown guards op de Tudor zijn wel erg aanwezig. De Rolex heeft een wijzerplaat die me meer aanspreekt. Nee, ik let niet op functionaliteit. Leuk om eens mee te denken, maar 't is geen shortlist dingetje voor mij :sunglasses:

1 like

Beide niet! :see_no_evil:
Meest saaie rolex én tudor!

2 likes

Omdat onze @Gnis er een gebbetjes over maakte. Sinds @myfriendscallmeKC deze prachtige gilt heeft was de vraag welke nou mooier is :sunglasses:

Welke 5513 heeft jullie voorkeur?

• 5513 gilt
  • 5513 maxi dial mk1

0 stemmers

Gilt: (glossy dial gilt schrift)

. . Foto’s van Bulang

Of maxi dial mk1: (matte dial, wit schrift en maxi indexen)

. .

ik kies de 5513 :joy:

Voor diegene die geen keuze kunnen maken kun je deze kiezen, speciaal voor ome fate. @Fate_Amenable_To_Change

• deze grand seiko :joy:
  • deze grand seiko? :joy::joy: Never. Dan liever geen horloge.

0 stemmers

1 like

Zie geen verschil.

7 likes

Terug naar de cursus dan :joy:

1 like

Ik miste optie drie.

4 likes

Heb het er maar even bij gezet.

Heb deze er ook maar even bij gezet. Beetje aandacht zoeken vond ik het wel van jou. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Echt? Vind de 16622 (1999 tot 2005 met de korrelige dial) echt geweldig! Eén van de weinige Rolex modellen die mij kan bekoren :raised_hands:

4 likes

Ik houd niet van grijs, maar de Taisetsu is één van de weinigen die een soort van OK is. Beter dan een stel skere grijze duikertjes. Maar je hebt gelijk, grijs is de dood. Ik moest hier aan denken:

:wink:

3 likes

Met uitzondering van

4 likes

Ja die is leuk. Hoe verkleurt deze? Of valt dat wel mee?

1 like