Lastige keuze tussen de Zenith en de Daytona. Geel goud wint. Maar de Zenith is wel heel cool!
Ja duh.
Goud natuurlijk. Wat een verschil.
Heb zelf helemaal niks met een (gouden) DJ, vind de Cartier ook mooier, maar denk dat het verstandiger is om voor de DJ te gaan. Cartier gaat vervelen, de DJ draag je op je 89e nog steeds. Wel behoorlijk standaard en saai vergeleken met de Santos.
Die is het net niet.
Ga voor een stalen santos of een volgouden datejust.
Ik snap echt niet hoe die Daytona in dat trio overleeft. Mijn voorstel is dus gewoon hup, in de verkoop met dat rare ding, en dan verder met twee smaakvolle horloges. Uiteraard Patek gestemd. Duh.
Nog eentje dan, verschil in prijs is er eigenlijk niet:
Twijfels twijfels…
Naast de rode aquis heb ik de legend diver…
Legend diver eruit voor pelagos 39 of Black bay 36?
Of lld houden en verder sparen…
LDD houden en verder sparen
Budget oprekken en een Rolex kopen.
Ik zal jou oprekken
Vergelijkbare dagelijkse quartzen.
Welke moet het worden???
Ik hoop heel erg dat de secondewijzer van de Omega in het echt wel precies op de indexen tikt. Anders de GS.
Met die opgelegde indices vind ik de IWC beduidend een stuk mooier
wat is de dikte van beide horloges? vrij cruciaal in deze klasse en iets waar IWC vaak niet in uitblinkt.
10mm voor de Hentschel, 12.3mm voor de IWC.
Ik zit gelijk even te vergelijken met mijn eigen Rolex Cellini, die blijkt ook 12.3mm. Overigens is de H1 een handwinder, de
Vind ik onacceptabel voor een uitgesproken dress watch in deze klasse. Gemiddelde Nomos van half de prijs en dubbel de waterdichtheid is dunner.