Diving deeper :
- Doxa Sub 600T
- Omega Seamaster Planet Ocean
- Sinn U50
- Tudor Pelagos
0 stemmers
De Omega is te bulky, de Sinn heeft niet zo’n mooie bezel. De Pelagos is erg mooi. Maar de Doxa is het vetst. Al zou ik eerder voor een 300t gaan.
Deze poll betreft duikhorloges die net wat dieper kunnen gaan dan de gebruikelijke 200 tot 300 meter.
Ik vind de lugs te lang voor de verhouding van het horloge. Ik heb hem vast gehad, maar legt het af tegen de Doxa qua looks, imho.
Fanboy al zou ik de voorgestelde 600t ook wel willen.
In zwart is die zo ongelofelijk foef-wordt-insta-sahara saai maar zilver is eigenlijk niet mis. Ik moet nog altijd niet veel weten van die spiegelei wijzers maar ik zou er zelfs kunnen over kijken zo. Tof.
Heel vet
Zilver absoluut, maar wel met een andere band
Hij komt origineel op een bruin lederen band met Tudor vouwsluiting. Maakt het een heel ander horloge, maar ik vind dit tof voor nu
Die nato banden van Tudor zijn echt enorm goed.
Die Artem stond idd ook goed!
Allebei in huis gehad (zilveren is er nog), beide op staal, maar gek genoeg zijn het 2 totaal verschillende horloges. De ene heel stoer en Explorer-like, de andere veel stijlvoller en meer OP-like (excuses voor de R-verwijzingen).
Voor ‘meer kleur in de collectie’
Nomos blijft kriebelen.
Eens kijken wat hf vindt. Zou mijn derde Orion zijn maar wel de eerste met een ‘roze’ wijzerplaat.
Orion is nog altijd met een budget van 2k wat ‘op moet’ al sinds jaar en dag mijn suggestie voor een dresser. En t blijft mijn eerste liefde op ‘duurder’ horloge gebied
Wristpic is mijn eigen pols.
Of toch even een maandje doorsparen en eens kijken hoe een rode Oris bevalt? (Nog altijd niet in t wild gespot.)
0 stemmers
GS natuurlijk. Al was er niet echt veel competitie aan met dat Rolex dingetje.
Ik zou geen van beide uit vrije wil dragen maar met een pistool tegen het achterhoofd toch de Breitling dan, aub.
Die Nomos is cool. Maar als je er al twee hebt…
Die Oris, tgohja. Er zullen wel interessantere alternatieven binnenstromen nu. Doe maar niks.