Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 4)

Diving deeper :diving_mask: :

• Doxa Sub 600T
  • Omega Seamaster Planet Ocean
  • Sinn U50
  • Tudor Pelagos

0 stemmers

2 likes

De Omega is te bulky, de Sinn heeft niet zo’n mooie bezel. De Pelagos is erg mooi. Maar de Doxa is het vetst. Al zou ik eerder voor een 300t gaan. :diving_mask:

2 likes

Geef mij maar een 37mm Aquastar Deepstar II. Die zijn in het echt de bom, en erg mooi draagbaar.

8 likes

Deze poll betreft duikhorloges die net wat dieper kunnen gaan dan de gebruikelijke 200 tot 300 meter.

:white_check_mark:

:skull_and_crossbones:

Ik vind de lugs te lang voor de verhouding van het horloge. Ik heb hem vast gehad, maar legt het af tegen de Doxa qua looks, imho.

Fanboy :grin: al zou ik de voorgestelde 600t ook wel willen.

2 likes

Even een Tudor BB36 battle :fist_right::fist_left:

Black Bay 36
  • Zilver
  • Zwart

0 stemmers

1 like

Blauw met diamanten :wink:

10 likes

In zwart is die zo ongelofelijk foef-wordt-insta-sahara saai maar zilver is eigenlijk niet mis. Ik moet nog altijd niet veel weten van die spiegelei wijzers maar ik zou er zelfs kunnen over kijken zo. Tof. :ok_hand:

2 likes

Heel vet

1 like

Zilver absoluut, maar wel met een andere band

Like. Totally.

8 likes

Hij komt origineel op een bruin lederen band met Tudor vouwsluiting. Maakt het een heel ander horloge, maar ik vind dit tof voor nu :slightly_smiling_face:

Die nato banden van Tudor zijn echt enorm goed.

1 like

Je moet uiteraard dragen wat jijzelf mooi en prettig vindt.

6 likes

Die Artem stond idd ook goed!

1 like

Allebei in huis gehad (zilveren is er nog), beide op staal, maar gek genoeg zijn het 2 totaal verschillende horloges. De ene heel stoer en Explorer-like, de andere veel stijlvoller en meer OP-like (excuses voor de R-verwijzingen).

13 likes

Pretty in pink:

• Grand Seiko Shunbun
  • Rolex Oyster Perpetual

0 stemmers

3 likes

Tudor vs Breitling

• Tudor Pelagos fxd
    • Breitling Avenger

0 stemmers

1 like

Voor ‘meer kleur in de collectie’

Nomos blijft kriebelen.

Eens kijken wat hf vindt. Zou mijn derde Orion zijn maar wel de eerste met een ‘roze’ wijzerplaat.

Orion is nog altijd met een budget van 2k wat ‘op moet’ al sinds jaar en dag mijn suggestie voor een dresser. En t blijft mijn eerste liefde op ‘duurder’ horloge gebied

Wristpic is mijn eigen pols.

Of toch even een maandje doorsparen en eens kijken hoe een rode Oris bevalt? (Nog altijd niet in t wild gespot.)

1. Nomos altijd goed (ook al heb je er al twee) en eigenlijk al teveel handopwinders.
    1. Oris
    1. Beide voegen niks toe aan de collectie dus doe maar niet.

0 stemmers

GS natuurlijk. Al was er niet echt veel competitie aan met dat Rolex dingetje.

20221216_233736

Ik zou geen van beide uit vrije wil dragen maar met een pistool tegen het achterhoofd toch de Breitling dan, aub.

Die Nomos is cool. Maar als je er al twee hebt…

Die Oris, tgohja. Er zullen wel interessantere alternatieven binnenstromen nu. Doe maar niks. :smile:

2 likes

Erg lastig kiezen deze zondag:

Roept u maar!

• Patek Chrono
  • Rolex Daytona
  • Zenith El Primero Shadow

0 stemmers

1 like