Tja dat de tudor op 1 staat snap ik wel.
Maar ik heb de YEMA gekozen.
Maar nu reeel. @tompj koop nou geen duiker. Je draagt hem even en dan verkoop je hem weer.
Geld in je zak houden en een keer een klasse omhoog. Lange ofzo
Tja dat de tudor op 1 staat snap ik wel.
Maar ik heb de YEMA gekozen.
Maar nu reeel. @tompj koop nou geen duiker. Je draagt hem even en dan verkoop je hem weer.
Geld in je zak houden en een keer een klasse omhoog. Lange ofzo
Ik merk dat me dit toch te weinig doet. Als ik een Lange vast heb () waardeer ik de afwerkingsgraad, maar tegelijk denk ik niet dat ik er meer van ga genieten dan van bijvoorbeeld van mijn Reverso.
kijk je schrijft al A. Lange & S.
Nee zonder dolle. Als je er niks bij voelt dan niet doen. Maar denk je echt dat 1 van deze 3 duikers jou op lange termijn blij blijft maken?
Oef, dat durf ik inderdaad niet te zeggen. Maar wellicht proberen en kijken of het schip strandt.
Voordeel van de Tudor vind ik trouwens dat hij zowel op staal als op rubber tof is.
Ik wil hem ook! Maar dan in het blauw. Kijken wat W&W volgende maand brengt.
En fijn dat hij met beide banden geleverd wordt.
Ik heb hem gehad, enige reden dat hij weg is gegaan is dat titanium mij na verloop van tijd gaat tegenstaan. Verder echt een topper!
Maar als ik hem dan toch zo weer op de rubber band zie…
Edit: plaatje erbij!
Neem altijd de metalen band en dan eventueel de rubber in optie, met de metalen is het ook altijd makkelijker om door te verkopen en om het daarna te kopen kost het altijd veel te veel
Ik heb staal gestemd, maar ik mis optie 3: allebei.
Op rubber is hij ook wel heel fraai!
Zo’n dikke stalen bracelet vind ik zelf veel te zwaar, daar knap ik tegenwoordig wel een beetje op af. Dus ik zeg rubber
Patek of Rolex?
Dat zou een mooie 2 watch collection zijn.
Gelukkig kon ik op allebei stemmen.
Ik zou hier echt niet uit kunnen kiezen.
Is ook lastig
Deze twee. Exact deze twee zijn de beste chronografen die Junghans maakt, naar mijn smaak. Hulde!
Al eens irl gezien?
De onderste is echt speciaal. De diepte van die grijze plaat en de subtiele accenten…
Meh. Niet gestemd. Erg saai, vervelend en zo. Dit is echt “done to death” in de laatste twee jaar, dus ik hoop stiekem dat dit genre even met hype-vakantie gaat.
Oh jazeker wel. Allemaal eigenlijk wel. De Meister Driver en Meister Driver Chronograaf zijn funky, maar de Telemeter zou voor mij de meeste staying power hebben op termijn.