Die laatste die je noemt heeft wel een parelmoer achtige wijzerplaat. Dat moet wel een beetje je ding zijn. Ik vind het zelf wat meer bij een vrouw passen ipv bij een man, als ik dat zo mag zeggen
Die vind ik echt cool.
In mijn optiek ben je een gevangene van je eigen hokjesgeest, maar natuurlijk mag je dat zeggen. Ik vind het zelf juist een geinig detail, ook voor heren. Ik vrees dat veel mensen in de horloge-industrie nou ook niet de meest progressief-vloeibare geesten zijn, dus je bent in goed gezelschap.
Shit, één van de mooiste Breitlings die ik in recente tijden zelf om de pols heb gehad heeft een wit parelmoeren wijzerplaat, is 36mm groot, en heeft diamantjes boven de indices liggen. En hij wordt als damesmodel aangeprezen. Op diezelfde dag stonden ze me aan te kijken alsof ik een Volltrottel was omdat ik een Cape Cod paste in de Hermes winkel.
Die is erg cool idd. Als ik jou was zou ik dan een casio halen. Heb je de EFR-S108D al eens bekeken? Dan heb je zelfs saffierglas en je hebt ze in een aantal kleuren.
- Sumo sbdc0033
- Seiko skx007j1
Graag jullie kennis en mening even . ze zijn ongeveer even duur tegenwoordig maar welke schaf je aan oldschool vs new bee
Pics van het internet
Net dat tikkeltje duurder gaan, en 2dehands spb077j1 oppikken voor €500.
Compleet andere klasse van horloges…
SKX is heel leuk horloge en echt wel een iconische Seiko duiker. Heb er meerdere gehad. Maar Sumo is echt een heel stuk mooier. Echter, draagt fors en was voor mijn pols nét te groot, vond ik. Dus, dat.
Zeker een goed idee maar dat is de stelling niet haha
Ik heb ze alle 2 gehad , maar ik heb ook al zoveel mensen lastig gevallen voor een skx dat er opeens een sumo aangeboden werd. Ik heb beide gehad ( mijn pols kan de sumo zeker hebben) en was van beide zeer grote fan. Aan 1 kant de skx waar alles mee begon maar nu evenveel kost als de sumo . Ga ik dan voor de sumo betere afwerking mechanisme , enzovoort of toch voor “een collector” die discontinued is maar “te” duur is voor wat hy brengt .
Alleen jij kunt bepalen hoe graag je nog een SKX wil en wat jij hiervoor over hebt. Een Sumo kun je voorlopig ook nog nieuw kopen. Dat kan een afweging zijn. Succes met beslissen!
Thx, ik heb mezelf tot na het weekend gegeven .
SKX gestemd wegens de maat. Ik vond hem fijner dragen.
Dank voor je extra feedback !
Een mooi horloge, alleen graag met metalen band.
Dan zou ik mijn geld houden en verder sparen voor iets veel mooiers. Ruim een week geleden vroeg je of een ander goedkoop horloge wellicht de moeite waard was. Ik heb het idee dat je gewoon wat wilt kopen om de honger te stillen. Ik zou dat niet doen en gewoon wat langer sparen totdat je een mooi betaalbaar horloge hebt gevonden waar je echt blij mee gaat zijn.
Misschien heb je wel gelijk, ik ga er nog even over nadenken.
Hij heeft gelijk. Daar ga je echt blijer mee zijn.