Wristwatch battles! 3….2….1….Fight! Deel 5

62GS = altijd mooier dan 44GS.

Persoonlijk vind ik de grijze versie de beste, maar ach, in het roze is hij ook wel weer lekker fleurig.

Als ik maar één horloge mocht hebben zou dit een serieuze kandidaat zijn.

7 likes

De aansluiting van de end links kan wel wat strakker voor een horloge in deze klasse.

1 like

Ach ja. Je moet wat te zeuren overhouden hè. Hoe irritant is het als je horloge zo perfect is dat je zelf in de schaduw komt te staan.

3 likes

Ja zo is dat

Ik doe het tot nu toe met online beelden maar ik ben bang dat ik je gelijk geef en de 62GS niet meer kan loslaten. Maar eens in het echt bekijken en dan weet ik het haast zeker (dat was met mijn zwarte 40mm stalen model ook zo).

1 like

Áls ik ooit een GS koop, dan zeker een 44GS-kast. Vind ik gewoon met afstand de fraaiste, lekkerste kastvorm. Met deze zou ik goed kunnen leven.

7 likes

1 like

Nou ja, als Trump zegt dat het verkeerd is, dan weet je dat het juist helemaal goed is! :person_shrugging:

1 like

In de categorie; je beseft opeens dat je je laatste quartz horloge hebt verkocht:

Twee kandidaten van wie de foto hun geen eer aandoet:

2 likes

Ik vind een AQ4010 qua kastvorm nog mooier, maar dit logo is zo veel fraaier dan de adelaar.

2 likes

Ik vind deze twee lastig te vergelijken. De ene is 37mm en de andere 40mm en draagt naar mijn mening vrij fors.

Zijn ook geen foto’s, maar renders.

M.b.t. de keuze GS vs. Citizen. Mja, ik zou toch meer blij zijn met een GS. Máár ik zou voor eentje met een 44GS-case gaan. Vind ik toch verreweg de mooiste. Maar dat had ik geloof ik al eerder gezegd. :grin:
Ik bedoel, kijk dan! :star_struck:

8 likes

De oudjes zijn vele malen mooier, is mijn bescheiden mening.

15 likes
0 stemmers
3 likes

Ik kies blauw net kanon. (Wel een beroerde foto trouwens).wacht…

Maar die versie van de Speedmaster kan mij dan ook persoonlijk minder bekoren.

6 likes

Ondanks dat de speedmaster niet mijn favoriete chrono is, kies ik in deze toch voor de speedmaster.

Zwak voor chrono’s :sweat_smile:

1 like

Dat geldt voor de meeste oudjes (horloges dan he :sunglasses:)

2 likes

Ik vind die Zenith zieltogend saai.

2 likes

Dat maakt het een gelijke strijd :rofl:

Ik ook, maar die morbide obese wijzers zijn echt m’n ding niet.

3055E569-9623-47E0-B61E-E3AA40406F15

Die van de Zenith zijn prachtig. Dus toch de blauwe voor mij. :v:

2 likes