Wat zijn vintage chrono’s toch vet… ze grijpen me elke keer weer! In alle soorten en maten, met patina en zonder. #ikwilzeallemaal!
Mooie voorbeelden inderdaad
Zo drastisch vind ik het nu ook niet. Mijn vrouw vindt die nog steeds de mooiste uit mijn collectie.
Jeetje… ga je de rest dan weg doen?
Deze vind ik ook een heel pak mooier dan die panda. De combinatie van dat harde zwart/wit met die grote gekartelde bezel doet t m bij de vorige denk ik. Blauw op zwart is veel subtieler.
Geen idee… De Omega heeft inmiddels een nieuw baasje, van de rest weet ik het nog niet zo goed. Komt tijd, komt raad.
Het is in elk geval altijd leuk om te weten wat HF zou doen en je dan ofwel in je goede smaak, ofwel in je onafhankelijkheid bevestigd te zien.
Een heel blij baasje!
Ps. En dibs op die KS!
Win-win, ongeacht hoe het uitdraait.
Ik heb een middag met de reverse panda rond gelopen. In het echie een geweldig horloge. Beter nog dan de tricolore, ofschoon die ook al fantastisch is.
@Petteflet : altijd die Zep.
Als het mijn enige chronograaf is altijd de reverse panda.
Ik heb mijn hersenen gepijnigd, maar eigenlijk geen idee of die binnen HF is gebleven of richting buitenland?
Een battle van drie bijzondere modellen. Ik ben heel benieuwd waar de voorkeur naar uit gaat!
- Pequignet Concorde Titane
- Credor Locomotive re-issue
- Holtinrichs Signature L.A.B.
Ik gok dat die Credor op nul stemmen gaat eindigen, tenzij @Fate_Amenable_To_Change dat voorkomt. Zo verschrikkelijk lelijk. En toch tegelijk zo cool.
Die Pequignet is knap in zijn eenvoud.
Pequignet gestemd, maar eigenlijk is alles beter dan de Credor.
Haha, ik vind die Credor serieus wel leuk. Hij is helaas schreeuwend duur, maar anders was ik er misschien een keer voor gegaan. Grappig dat die zulke sterke reacties oproept; ik zie dat dus niet zo.
Ik denk er hetzelfde over. Maar door die prijs en twijfel, de Holthinrichs duidelijk de mooiste voor mij! Als de IWC verkoopt, rosé horloge binnen is. Denk ik dat alles binnen mijn collectie wensen vervuld is, misschien dan nog deze Holthinrichs
Heel simpel: de Holtinrichs. En dan voor de simpele reden dat deze geen integrated bracelet heeft. Soms moet je het gewoon zien
Dank voor het taggen. Locomotive for the Win. Absoluut één van de leukste Genta ontwerpen ooit.
Ik vind die kasten en vaak ook de wijzerplaten van Holthinrichs zo lelijk dat ik liever alle integrated bracelets van de wereld zou dragen. En de wijzers. Die zijn ook kut. Dan nog liever een APRO.
Het spijt me, maar brrrr. Ik krijg er gewoon rillingen van. Zo zie je maar weer dat smaken verschillen .
En die Pekinees is gewoon een slechte versie van de Mido Multifort TV kast.
Bam!