Wristwatch battles! 3….2….1….Fight! Deel 5

Ik mis optie drie. Gewoon geen Christopher Ward. En geen rubber, zolang het geen zwarte, zwarte, of zwarte tropic is.

5 likes

Andere suggestie

6 likes

Jaren in de collectie gehad. Enigszins spijt. De draagbaarheid is subliem, ook afgezet tegen de Speedy.

1 like

Ook prettig om naar te kijken!

1 like

Wanneer komt jouw superman binnen? Of heb ik het gemist?

1 like

Ja, kijk, @Hotseflots zou z’n Superman laten repareren, waarop ik 'm weer terug zou kopen. Omdat het van oorsprong de mijne was.

Maar eerlijk gezegd, het laat op zich wachten, dus ik denk er sterk over na om gewoon een nieuwe Superman Heritage te bestellen, en dan de Serica 5303 voor een prikkie weg te doen. Ik vind 'm super cool, maar ik draag 'm nooit:

Het polletje is dan:

Welk kleurtje moet er dan op?
  • Beige
  • Wit
  • Zwart
  • Dafuq? Serica houden, man!
0 stemmers
1 like

Ik zou voor zo’n microrotor model gaan.

Is eigenlijk naast de ploprof de enige duiker boven €1000 die me echt aanspreekt.

11 likes

Ja, de ultieme Yema. Goed uurwerk, crazy numerals en die fantastische band :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

:white_check_mark:
TAG Heuer Carrera Chronograph Glassbox " Reverse Panda " for $6,235 for  sale from a Trusted Seller on Chrono24

TAG Heuer Carrera Chronograph Glassbox " Reverse Panda " for $6,235 for  sale from a Trusted Seller on Chrono24

The TAG Heuer Carrera Glassbox Review

TAG Heuer Carrera Chronograph - Steel - 39 mm | TAG Heuer

Ja, zou voor mij heel makkelijk zijn. :person_shrugging:

18 likes

Bingo! Die is gaaf!

1 like

Erg cool. Laatst gepast op Schiphol en erg mooi. Goeie maat ook.

3 likes

Jaa dat is een plaatje. Helaas ook wel met een twee keer zo groot prijskaartje :pensive:

2 likes

Salmon battle 🩷
I need some inspiration, sub-1000€ :wink:

1 like

Ter inspiratie Wim

2 likes

Maar de echte vraag is natuurlijk wat mag het kosten?

5 likes

De band is gaaf.

1 like

Laten we drieduizend nemen voor optie c. Anders nl: (voor het het gemak)

Stiekem begin ik toch alweer richting Breitling te leunen ookal raak ik die aan de straatstenen niet meer kwijt elke keer als ik er eentje koop.

Oh ja, best een goed alternatief.

1 like

of (semi-)vintage…
TAG Heuer 1964 Carrera Re-Edition – Analog:Shift

Edit:

Oeps! Sorry…, laat maar. :grimacing:
Of wacht, we zitten natuurlijk op HF. Dus, budget ietsje oprekken? :stuck_out_tongue_winking_eye:

6 likes

Zou ik wel doen. Zalm icm een rosé gouden kast is ook leuk. :sweat_smile::face_with_peeking_eye:

8 likes