Haha, budget ‘ietsje’ oprekken…
Mooie horloges hoor.
Maar als ik vrij mocht kiezen, dan wordt het zo’n roze GS zoals die hier in het blauw.
Nee, die van Steef. De glassbox geeft me een ‘net niet’ gevoel.
Oh ja, die is cool.
Eens, althans, de gouden versie. Die zwarte is wel een snoepje hoor.
Jij ook bedankt voor de inspiratie
Het was zomaar de meest wanstaltige TH die ik kon vinden. Graag gedaan.
Nou ja, ik zou zelf niet met een volledig gouden horloge gaan rondlopen en vind een horloge van dit materiaal sowieso wel erg duur. Dus, tenzij ik een enorme financiële klapper (in positieve zin) maak, kom deze er voor mij ook niet. Maar als het om moderne gouden horloges gaat, vind ik dit toch wel een van de mooiste. Veel gaver, fraaier en sprekender dan bijvoorbeeld zo’n IWC, hierboven.
Zelf zou ik ook voor de reverse panda gaan. Die is wat bereikbaarder, draagbaarder.
Ja, ik vraag me ook af of ik dat prettig zou vinden, en daarnaast is de meerprijs inderdaad zo fors dat je soms wel twee à drie supertoffe stalen horloges kunt hebben voor het geld—zoals de glassbox reverse panda.
Anderzijds telt het menselijk lichaam maar één linker pols.
Daar kan ik wel in komen. Sterker nog, ik denk dat ik het er wel mee eens ben.
Ook wanneer je twee linkerhanden hebt?
De spijker op z’n kop, die heb ik dus, 2 linkerhanden. Algemeen bekend op het HF, wel een vreemd gezicht hoor
Ik moet bekennen dat ik toen ik de breitling irl zag, ik erg onder de indruk was van de kleur van het goud en de uitstraling die dat aan het hele horloge gaf.
Dat en de dikte, die was ook indrukwekkend…
Iets van 13 mm toch? Dat is te overzien lijkt me.
Zal allicht een datora geweest zijn. 15.3 mm, de zijkant leek op de 3 “strepen” na wel gewoon een rechte muur. Ik herinner me goed dat het opviel.
Het goud was zanderiger en matter (Brushed? Blasted?) dan ik zou verwacht hebben, wat ‘m veel minder “look at me!” maakte dan “een gouden Breitling” in m’n hoofd zou zijn.

Die is idd lomp.