Wristwatch battles! 3….2….1….Fight! Deel 5

:joy:

1 like

Voor deze heeft ie ook als inspiratie gediend.

4 likes

Grail :ok_hand:

Iwc heeft de meeste uitstraling. Maar als je een klassieker wilt zou ik de Breguet kiezen.

2 likes

Je bedoelt @Steef

1 like

Ik vind de 126508 groen leuker. Toch spannender zo een panda.

Maar als je dan toch over grail materiaal hebt in goud:

The chairman.

Klaar.

1 like

Smaken verschillen.

:rightwards_hand: :leftwards_hand:

1 like

Welk model is die vintage heuer

CS3112.

1 like

CS3112, idd.
1964 reissue, uit tweede helft jaren '90.

1 like

Ik vind het ergens een gruwelijk kitsch ding, maar met dat blauw… ja, ik snap de aantrekkingskracht wel. En als dat de bijnaam is dan past die wel. :ok_hand:

Zou nog veel mooier zijn zonder zes lijnen tekst. :face_with_peeking_eye:

Links;
The Black Bay 54 is the latest addition to the range, measuring 37mm in diameter, with a lug-to-lug of around 45mm, a thickness of just 11mm, and a 20mm lug width.

Rechts:
The Black Bay 58 at 39mm in diameter, 47mm lug-to-lug, 11.9mm thick, and also features a 20mm lug width.

• Links
  • Rechts
0 stemmers
3 likes

BB54 heeft een betere maat en mooiere slanke(re) kast.
Hier zie je dit goed.
A Skeptic's Hands On Comparison of the Tudor Black Bay 58 and the Blac |  Everest Bands

3 likes

Links laten laten liggen. Mooi afgewerkt enz. Maar ik wordt er niet warm van.

3 likes

Ik vind het lastig. Even mijn afwegingen voor jullie om te schieten…

Klopt! Echter maakt het rode driehoekje op de bezel van de 58 het in mijn beleving wat speelser, en zeker in combinatie met een grotere kroon.

De 54 heeft een fijnere sluiting, en een mooiere afwerking op de bezel. Net wat grover, en dat maakt het wat stoerder.

Qua wijzerplaat ben ik er niet over uit welke toffer is. Op de poll-foto zie je het niet goed, maar zoals men wellicht weet heeft de 58 een matte plaat i.t.t. de 54.

Haha ja, op papier klinkt het als een winner, maar zo naast elkaar … snap ik je reactie wel.

3 likes

Zoiets. Comateus saai, en tegelijk overal dingen waar ik me aan zou ergeren. Gelukkig zijn er verschillende smaken :smile:

Maar als ik echt moest kiezen met het pistool tegen het achterhoofd, dan sowieso links. Minder lomp en ook nog een leuke secondenwijzer dan.

1 like

Begrijp me niet verkeerd. Ik spuug niet op een 58. Maar sinds ik een 54 irl zag en heb om gehad, is er voor mij geen weg meer terug. :person_shrugging:

2 likes