Wristwatch battles! 3….2….1….Fight! Deel 5

Die ook nog uit Beieren komt😂

IMG_6534

1 like

Welke van de twee?
Tissot Sideral S of Baltic Hermetique Summer Yellow?

Tissot Sideral S

Baltic Hermetique Summer Yellow

• Tissot Sideral S
  • Baltic Hermetique Summer Yellow
0 stemmers
4 likes

Allebei geen straf om te dragen maar de Baltic maakt me vrolijker. Doe mij die maar dan. :v:t2:

2 likes

De baltic! Als het je om de kleur gaat.

Als het je om de kastvorm gaat, zou ik liever een longines ultrachron Carbon kopen.

.

11 likes

Het gaat vooral om de kleur. :yellow_circle: als vrolijk zomer horloge.

1 like

Oef, dit is geen straf om te dragen. Wat zit hier voor uurwerk in? Iets van een stemvork?

2 likes

High beat uurwerk:
Zelfopwindend mechanisch uurwerk met 36.000 vibraties per uur, een balansveer van monokristallijn silicium en een gangreserve van ongeveer 52 uur

2 likes

Thnx, das een hele mond vol. Ik ga eens op onderzoek uit.

Edit: helaas net ff buiten budget.

1 like

Iets voor de toekomst

11 likes

Wel echt een heel mooi horloge, kende deze nog niet. Komt per direct op de lijst voor de lange termijn! Ik zie hem niet veel voorbij komen hier, draag je hem niet veel?

1 like

Is niet in mijn bezit helaas. Vind zowel deze als de gewone ultra chon heel cool, maar voor mijn pols net een maatje te groot

1 like

Ah okay, lijkt een foto van jou. Zie idd dat het een L2L 49mm heeft, dat is ook voor mij net te groot. Dan maar weer naar de doxa sub 300 Carbon. Kleiner 45mm L2L en vriendelijker geprijsd

1 like

Ben benieuwd wat HF zou kiezen.

Een derde. Idioot….

Zeg nooit nooit. Donkere wijzerplaat battle.

1. Hentschel H2 Automatik

1. Hentschel H2 Komodore

1. Automatik
    1. Komodore
0 stemmers
2 likes

Beiden mooi maar de Komodore is mij te druk. Kan er niet meteen een vinger opleggen waarom specifiek - misschien de dubbele sector, plus bonus derde sector op de kleine seconde.

Die Automatik is mooi. Afwisselende indices en een knopje. Toffe secondenwijzer. Rustgevend. :ok_hand:

Gevalletje moet je in het echt zien.

3 likes

:point_up:

2 likes

Waar is de rest van die komodore? Er staan niet eens lugs op. Of is dit een hooded lugs kast met een te klein uurwerk?

2 likes

6 likes

Gemiste kans, die kast.

1 like

Waarom staat er bij de komodore zes op negen uur?

3 likes