En hier was ik dus alweer bang voor; zulks een commentaar.
Proteststem dan maar: Rolex.
Nja. Rolex zie je vaak, op kantoor, in de straat. Breguet zeer, zeer zelden. Beiden zijn heel mooi, maar dan stem ik sowieso voor de niche optie. ![]()
Gelukkig, was bang dat je Breguet koos boven de DD ivm zijn reputatie.
Maar ik vind kiezen tussen deze twee wel echt een hele lastige.
50/50.
Dat heeft een reden.
Overigens heb ik Breguet gestemd. Een DD op leder kan mij niet zo bekoren.
Normaal had ik breguet gestemd maar deze rolex kan mij wel bekoren
Meerdere en niet altijd even populaire redenen inderdaad.
Kan heel mooi zijn nochtans. Een witgouden op donkerblauw leer met patroon - krokodil, oid - is heerlijk. Op die gouden zou ik het niet meteen weten eigenlijk.
Donkergroen nubuck ![]()
Beter dan suede idd.
Ben niet zo van dat harige.
Die had ik op mijn Connie 168.005 van Molequin.
Prachtig.
Nou vooruit, dat mag ook.
Desnoods saffiano, zoals deze van Bulang. ![]()
![]()
Mooi zo. En je bent niet de enige!
![]()
Gewoon beide, wat voor een rare keuze is dat nu?
Als het een DJ geweest was, was het nog spannender voor mij. Bestaan die in goud?
Je hebt helemaal gelijk. Het slaat nergens op. Maar als ik één keer ~10k zou stukslaan op een horloge om bij langemouwenweer te dragen, dan maken deze twee veel kans.
Andere kanshebber:
![]()
Zeker!
Toen ik begon met horloges kijken was de portugieser ook een favoriet. In zoveel kleurencombinaties, de ene al mooier dan de andere destijds.
42 mm was toen nog gewoon aanvaardbaar, tegenwoordig word je dan gevraagd of je dat dienbord niet beter anders vasthoudt…
De prijzen waren toen ook van een andere categorie…
Die vind ik dan weer nergens in de buurt komen van die andere twee. Een joekel van een gouden chrono met zwartgelakte plaat… De super mooie wijzers en indices redden de meubels maar nee, da’s geen wedstrijd.
Je vindt hem mooier zonder de dag?
rare vent.
Absoluut, helemaal!
Absoluut, helemaal!
Is 10k genoeg?
3 leuke horloges trouwens.
Voor mij zou dit waarschijnlijk de enige Rolex zijn die kans maakt in de verzameling.
Prijsgewijs geen hoge kans evenwel vrees ik. Die gaan toch ook meteen 10-15k voor ietwat acceptabele exemplaren.
Witgoud dan, vermoed ik?
Klopt, bestaat niet in staal. Platina wel maar die hebben die fluted bezel niet.
Doet me een heel pak minder.
Terecht. Die bezel maakt de DD en DJ voor mij.
Kwam platinum niet enkel met lichtblauwe platen bij de kroon? Of vroeger niet?