Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 6)

Dit is zelfs voor mij een no brainer. GS.

Lekker genieten dus van die GS.

en anders koop je die pequinet erbij.

3 likes

Heeft wel iets aantrekkelijks, maar doet ook teveel zijn best om ergens op te lijken en toch anders te willen zijn. Toch veilig voor de GS gestemd.

1 like

Ik vind de Pekinees best mooi, maar hij is geĆÆntegreerd en valt dus af. Daar komt bij dat de GS ubercool is, zowel technisch als qua ontwerp.

1 like

Ben op zoek naar een quartz grab&go. Benieuwd wat jullie vinden.

• Newmark 6BB
  • 7a28-701a
  • SSB479P1
0 stemmers

IMG_8698

4 likes

Vind ze alledrie erg leuk, maar de stem is gegaan naar de SSB479P1. Lekker veelzijdig draagbaar.

3 likes

Eensch!

@Geuzzz is dit iets voor je?

1 like

Nee. Een paar keer gepast, maar dat is hem niet voor mij.

1 like

Easy choice

2 likes

Oei….

Ik kies nu geheel zonder vooringenomenheid de ssb479p1. :sweat_smile:

Maar ik heb lang getwijfeld. De 7a28 is namelijk ook prachtig. Maar dan wel bij voorkeur de speedmaster versie witte dial.

5 likes

Heel wijs. Want die pistache verliest het altijd van de groene GS. Ik kan het weten. :sweat_smile:

Neemt niet weg dat een OP een op zichzelf staand cool horloge is. Maar leg ā€˜m tussen die GS’en en het wordt al lastiger.

2 likes

Ik las het in dat 2025 topic, ja. In mijn hoofd ben ik al door naar Breguet als exit watch.

Waar zat hem dat in?

1 like

Was die JLC al niet je exit watch?

Wat roept Nederland ook al weer elk jaar in de top 2000?

You can check out any time you like
but you can never leave

4 likes

Ga je ons verlaten?

Er bestaat niet zoiets als een exit watch, of het moet het laatste horloge zijn voordat je het levenslicht uitdoet. :sunglasses:

1 like

Nee, het gaat er meer om dat ik op wil houden met kopen. :slight_smile:

Iets wat na de Reverso niet gelukt is, aangezien er wat dingen weg gingen en er twee GSen en een Yema terug kwamen.

1 like

Dat zeg ik.

Niet meer kopen. gaat niet. :sweat_smile:

Ik ben met mijn laatste aanwinst overigens wel klaar.

Voor 2025

4 likes

Ik geloof niet in zoiets als een exit watch. Maar als het zou bestaan, zou een Breguet wel een passend sluitstuk zijn. :upside_down_face:

Misschien realistisch wel als exit-grail-doelwit watch. Laat nog de ruimte om de goedkopere (what’s in a name) collectie voor dagelijks gebruik…

…toch af en toe eens te roteren, zonder het budget van een gemiddelde tweedehands auto te moeten opzij zetten.

Ik ben er nog altijd niet aan uit wat ik zelf in godsnaam als semi realistisch doelwit moet zetten. Die Benzinger is me voorlopig een sprong te ver. En voor wat mijn hoofd wel realistisch ziet zitten is er veel, vƩƩl te veel dat ik leuk vind. Hmpf. :smile:

De pistache is op zichzelf echt fraai. Maar naast de SBGW303 een ā€˜fletse’ vertoning. De GS pakt het licht en speelt ermee. Iets wat een OP niet doet. Daarnaast helpt het vast niet dat de GS om de pols zat op het huwelijk. Kweekt toch wat sentiment. Als laatste zetje een aanlokkelijke premium die snel deed beslissen.

Duidelijke uitslag:

GS for the win…

1 like