Listprice ligt normaal mijlen ver uit elkaar … en terecht
(al maakt Breguet die split vandaag niet meer)
Op de GESCHIFTE tweedehandsmarkt zullen ze waarschijnlijk wel in elkaars buurt liggen.
Listprice ligt normaal mijlen ver uit elkaar … en terecht
(al maakt Breguet die split vandaag niet meer)
Op de GESCHIFTE tweedehandsmarkt zullen ze waarschijnlijk wel in elkaars buurt liggen.
Alles (3-piece collectie) eruit voor een 14060M, de mooiste sub wat mij betreft?
Wat stemmen jullie?
De 14060 is een topper
en vindt de 2 liner dan het tofste, lekker clean.
Ik vind de patek het coolst dus daarop gestemd. Wat bedoel je met hype vs discreet (welke is discreet in jouw ogen
)
Less is more! (En mocht je van die GS afwillen hoor ik het graag)
Niet doen
Moet je zeven dagen in de week die zwarte duiker dragen ![]()
Een sporthorloge, een somewhat-duiker en een sportieve bijna-dresser. Daarmee dek je een pak af. Een lompe zwarte toolwatch niet. Die GS is mooier dan de drie andere samen. ![]()
Wie kent Breguet….
Toch veel minder opvallend
Ah oké! De volgouden is de discrete optie - check
. Is ook een plaatje trouwens.
Vanuit dat opzicht “goud” idd misschien iets minder discreet, al denk ik wel dat dit voor de grote massa oogt als een een onbekend 10 micron plaqué gouden uurwerkje ![]()
Omdat je al een paar zeps hebt kies ik dit keer voor de Lange. Of je het lege eerste vak van de datum de eerste 9 dagen kunt hebben even los gezien wat dit listprice kost is uiteraard persoonlijk. Ja het heurt officieel zo dat het eerste 9 dagen leeg blijft. Persoonlijk. Tsja dat doet er niet toe. ![]()
Ja, ik ben niet echt verbaasd. De Breitling doet 't nog goed. De BB is natuurlijk ook een mooi horloge. Maar wel een beetje saai. De Breitling is toch wat speelser. Maar ja, niet zo’n veilige keuze als die Tudor, natuurlijk. En hier op HF houden velen toch wel van een beetje veilig. ![]()
Ja, zo’n ALS heb ik helemaal niks mee. Echt niet mijn ding. Dus van deze twee voor de Zenith gekozen. Maar jij weet ook wel waarvoor ik zou (en hopelijk binnenkort ook daadwerkelijk ga) kiezen. ![]()
Helemaal mee eens.
De Breguet vind ik een vreselijk stijf over-formeel horloge. Niks voor mij. Dus van deze twee PP. Maar voor dat geld kan ik zo 10 horloges bedenken die ík mooier vind en nog geld over. Maar goed, zoveel mensen, zoveel smaken. ![]()
Nee. Om twee redenen. Allereerst kan ik niet leven met slechts één horloge. dat is gebleken. En daarnaast vind ik door jou geopperde model ook niet interessant en visueel spannend genoeg om als one-piece te hebben. Maar goed, dat ben ik, natuurlijk.
Zo ik ben weer helemaal bij, in dit topic en heb mijn -ongetwijfeld controversiële- mening weer geuit. Maar ja, dit is hoe ik erover denk en daar zult u het mee moeten doen.
De Breitling is uiteindelijk mee naar huis gegaan. Zat beter om de pols en is inderdaad wat speelser. En verstelbare sluiting waar ik erg fan van ben. De Tudor is wel echt een bad ass maar zat minder goed om mijn pols.
Uitstekende keuze! Gefeliciteerd!
Heel gaaf!
Een leuke diverse 3-piece of een “saaie” zwarte duiker? Ik kies dan altijd voor die 3.
Ik ga zelf waarschijnlijk ook ooit een 14060M kopen, maar alleen omdat ik weet dat ik allerlei ander leuks ermee kan afwisselen.