Deze wellicht wel, maar de Daytona met groene wijzerplaat is meh
het is geen battle van daytona’s.
Misschien had @jobe beter de panda kunnen posten ![]()
maar deze is ook mooi: misschien nog zelfs de mooiste ![]()
Kende ik niet. ![]()
Ja, ja, chronograaf was wel duidelijk dacht ik.
Had het beter wel uit kunnen schrijven: “Groen-gouden chronograaf” bekt nog lekkerder.
Het ging om een volledig groene wijzerplaat.
Was het met deze panda wel de Rolex kant opgevallen?
Het ging om een volledig groene wijzerplaat.
Was het met deze panda wel de Rolex kant opgevallen?
Deze zou inderdaad mijn voorkeur krijgen boven de Speedy. Alhoewel ik de BB toch echt de tofste optie vind, maar dat is smaakzaak
geen idee, wel de mooiere versie.
denk dat veel de speedy kiezen omdat de rolex wel heel erg in your face is. ![]()
Ik vind de Speedy gewoon mooier… in alle varianten. Alleen bij de reversed panda is het spannend.
Ik vind het raar te bedenken dat ik op de Daytona gestemd heb. Blijft een beetje een kruising tussen een volbloed kermishorloge en de perfecte zero-fucks-given zomerklatser. Maar ik ben die negenduizend variaties op de Speedmaster zo ongelofelijk beu gezien… dan liever eens balls to the wall met goud op rubber. ![]()
Maar wat stemmen we hier? Deze Speedy tegen deze Daytona? Of generiek Speedy tegen Daytona. Want dan wil ik wisselen.
Dan wint de Daytona. ![]()
En als dat in de poll niet naarboven komt, dan is HF verre van het gemiddelde wereldwijd. ![]()
Ik vind deze variant van als ik geen gelijk heb, heeft de rest ongelijk, erg vermakelijk
jij ouwe fanboy.
Wetende dat niemand ooit 8 miljard man heeft gevraagd om te kiezen tussen een Daytona, een Apple Watch of een Speedy, uiteraard. De data is er simpelweg niet, en de data die we hier wel hebben verzameld spreekt het narratief toch wat tegen.
Oke! Ik kan niet zo goed kiezen tussen deze drie.
Ik zoek een horloge op rubber en/of leer die lekker veelzijdig is. Het moet een toolwatch zijn, vandaar deze keuze.
Ze zitten allemaal hoog 5k of laag 6k.
Het moet een aanvulling zijn en iets anders (wijzerplaat, kast, lugs) dan mijn OP 41 med blue.
Van de Omega vind ik de witte qua wijzerplaat iets rustiger dan de zwarte.
Van de overige 2 zijn dit de meest veelzijdige varianten, want matzwart.
Wat is je keuze/ ervaring en waarom?
- -Panerai Luminor 1086 base.
- -IWC mark Xx
- Omega Seamaster professional 300m
Heeft het mis. Panerai ![]()
Gestemd voor de Seamaster. Is gewoon een heerlijke duiker, in alle opzichten! Maar ik zou 'm dan in zwart willen. Ik heb zelf een zwarte Seamaster chrono, waar ik nog steeds erg blij mee ben. Kan ik morgen wel weer 'ns omdoen, trouwens.
Dank voor de inspiratie!
En succes met kiezen! ![]()
Die is (niet mooi) lelijk ![]()
Moet het een gloednieuw horloge zijn? Ik vind alledrie de opties niks eerlijk gezegd.
Zo ja, een Breitling Superocean (heritage), Avenger of Chronomat. Allemaal te krijgen op rubber ![]()