Andere
Eentje om lekker mee te kunnen genieten van zon, zee, strand, bergen, …
En dan heb je nog wat zakgeld voor deze, om 's avonds een lekker wijntje en tapas te gaan scoren.
Andere
Eentje om lekker mee te kunnen genieten van zon, zee, strand, bergen, …
En dan heb je nog wat zakgeld voor deze, om 's avonds een lekker wijntje en tapas te gaan scoren.
Komt al meer in de richting Kristof
Ik vind beide keuzes apart al beter dan alle drie aangeleverde opties hierboven, met voorsprong. Mooi. ![]()
Ik wordt van alle 3 niet echt warm of koud. Redelijk steriele keuzes. ![]()
![]()
Sinn heeft ook meerdere coole opties waarbij je nog wat geld overhoudt, zoals de UX
Of de EZM 1.1 chrono
Of een gebruikte JLC Polaris.
Dat blijft de witgouden DayDate met groene plaat toch?
Of een gebruikte JLC Polaris @JacksonT
https://encrypted-tbn3.gstatic.com/shopping?q=tbn:ANd9GcT3Cc4kPeBx9a2Xs66-XFCSBbzLPXn1eNrmNWr_HRa8FvjXNaLRqBTpfpjn43wboQPYxlh10VImnbf2txGgI0CEe1BdPjq2uFH1rdn7zYObTrXn_z6qrQ18_w
Heel lekker! Ik maak mezelf wijs dat mijn 3861 mooier is. De werkelijkheid is dat ik de hele spulleboel zou moeten verkopen voor deze Daytona.
Dit was juist de bedoeling! Zodat ik lekker banden kan wisselen.
Ah, ik wilde net de Aqua Terra in groen voorstellen, maar ik denk niet dat die elk bandje kan hebben
De heritage vind ik een goede optie, ook voor evt een andere band dan rubber.
Is wel weer wat meer een glimmer dan de rest.
Ik had eerst op de omega gestemd omdat ik dol ben op mijn eigen blauwe variant. In het wit vind ik deze niet mooi/kloppen.
De Panerai is tof, maar de IWC is een veilige keuze en mega veelzijdig. Daardoor misschien een tikkie saai of juist basic.
Jouw OP is super vet, maar qua ontwerp ook best veilig. De kleur blauw is subtiel. Med blue maakt ‘m dan weer apart.
Veilige keuze: IWC
Net even iets anders: Panerai
Althans mijn mening.
Die heb ik gemist, maar een nieuw horloge op rubber zou bij mij die aqua terra worden. Tweedehands budget ophogen en voor een Breguet Marine 5817ST gaan haha
1 van de meest geslaagde en iconische sport horloges uit de jaren 70 is ongetwijfeld de Girard Perregaux Laureato. Niet de hype van de Nautilus en Royal Oak maar qua looks voor mij op zijn minst even mooi/interessant/uniek
| Merk | Model | Jaar lancering |
|---|---|---|
| Audemars Piguet | Royal Oak | 1972 |
| Girard-Perregaux | Laureato | 1975 |
| IWC Schaffhausen | Ingenieur SL (Ref. 1832) | 1976 |
| Patek Philippe | Nautilus | 1976 |
| Vacheron Constantin | 222 | 1977 |
Zou je een Laureato willen, welke van deze stalen modellen zou je nemen?
ps,1 van deze heb ik, zal later wel eens goede foto’s nemen en op het GP forum iets posten over die Laureato
Ik zou de kleinste nemen ![]()
![]()