Wristwatch Battles! 3...2...1... FIGHT! (Deel 6)

Andere

Eentje om lekker mee te kunnen genieten van zon, zee, strand, bergen, …

En dan heb je nog wat zakgeld voor deze, om 's avonds een lekker wijntje en tapas te gaan scoren.

9 likes

:nauseated_face: stick to the Original plan @JacksonT

1 like

Of zelfde concept, mits budget iets oprekken.

8 likes

Komt al meer in de richting Kristof

2 likes

Ik vind beide keuzes apart al beter dan alle drie aangeleverde opties hierboven, met voorsprong. Mooi. :ok_hand:

2 likes

Ik wordt van alle 3 niet echt warm of koud. Redelijk steriele keuzes. :smile::+1:

2 likes

Sinn heeft ook meerdere coole opties waarbij je nog wat geld overhoudt, zoals de UX

Of de EZM 1.1 chrono

Of een gebruikte JLC Polaris.

9 likes

Dat blijft de witgouden DayDate met groene plaat toch?

Of een gebruikte JLC Polaris @JacksonT
https://encrypted-tbn3.gstatic.com/shopping?q=tbn:ANd9GcT3Cc4kPeBx9a2Xs66-XFCSBbzLPXn1eNrmNWr_HRa8FvjXNaLRqBTpfpjn43wboQPYxlh10VImnbf2txGgI0CEe1BdPjq2uFH1rdn7zYObTrXn_z6qrQ18_w

3 likes

Heel lekker! Ik maak mezelf wijs dat mijn 3861 mooier is. De werkelijkheid is dat ik de hele spulleboel zou moeten verkopen voor deze Daytona.

1 like

Dit was juist de bedoeling! Zodat ik lekker banden kan wisselen.

2 likes

Ah, ik wilde net de Aqua Terra in groen voorstellen, maar ik denk niet dat die elk bandje kan hebben

https://www.omegawatches.com/media/catalog/product/o/m/omega-seamaster-aqua-terra-150m-co-axial-master-chronometer-38-mm-22012382010001-34d605.png?w=1100

2 likes

De heritage vind ik een goede optie, ook voor evt een andere band dan rubber.
Is wel weer wat meer een glimmer dan de rest.

Pas hier verkocht door @Nickjackelson met drie verschillende banden

Ik had eerst op de omega gestemd omdat ik dol ben op mijn eigen blauwe variant. In het wit vind ik deze niet mooi/kloppen.

De Panerai is tof, maar de IWC is een veilige keuze en mega veelzijdig. Daardoor misschien een tikkie saai of juist basic.

Jouw OP is super vet, maar qua ontwerp ook best veilig. De kleur blauw is subtiel. Med blue maakt ‘m dan weer apart.

Veilige keuze: IWC
Net even iets anders: Panerai

Althans mijn mening.

3 likes

Die heb ik gemist, maar een nieuw horloge op rubber zou bij mij die aqua terra worden. Tweedehands budget ophogen en voor een Breguet Marine 5817ST gaan haha

2 likes

Op rubber zou het voor mij deze zijn

4 likes

Zomerknaller wristbattle:
Squale 1521 Full Lume

Squale 1545 Wit / Goud

• 1521
  • 1545
0 stemmers
1 like

1 van de meest geslaagde en iconische sport horloges uit de jaren 70 is ongetwijfeld de Girard Perregaux Laureato. Niet de hype van de Nautilus en Royal Oak maar qua looks voor mij op zijn minst even mooi/interessant/uniek

Merk Model Jaar lancering
Audemars Piguet Royal Oak 1972
Girard-Perregaux Laureato 1975
IWC Schaffhausen Ingenieur SL (Ref. 1832) 1976
Patek Philippe Nautilus 1976
Vacheron Constantin 222 1977

Zou je een Laureato willen, welke van deze stalen modellen zou je nemen?

• Standaard ZWART
  • Standaard WIT
  • Standaard BLAUW
  • Standaard GROEN
  • Limited edition ETERNITY GROEN
  • Limited edition ETERNITY GRIJS
  • Limited edition BLACK ONYX DIAL
0 stemmers

ps,1 van deze heb ik, zal later wel eens goede foto’s nemen en op het GP forum iets posten over die Laureato

5 likes

Ik zou de kleinste nemen :sunglasses::+1:

2 likes