Mag ik donkerblauw stemmen?
Dus eigenlijk side collection. Een beetje wat de sinn 556 is voor mij.
Hahaha nee.
Jammer!
Op de foto’s zwart omdat ie wat matter is. De bruine brand vind ik iets te hoogglans voor het horloge. Ik denk dat zoiets heel mooi zou zijn:
https://www.artisanstraps.com/products/black-nubuck-alligator-padded-leather-strap
Ik vind nubuck alligator uberhaupt tof.
Oh ja. Mooie band.
Probleem is wel dat dit 20/14 moet zijn ![]()
Kwam net een Vietnamese online verkoper tegen die dat kan maken, Hephakee (?).
Is dat Tuns?
Nee, volgens mij niet. Wel interessant aanbod. Wellicht dat ik eens zo’n nubuck bandje ga bestellen, die kosten hier rond de 200 Eur.
Datejust 36.![]()
Gezien de score misschien toch weer afstand doen van de DJ en weer een E2 halen?
Enige juiste antwoord. Zowel die DJ als explorer zijn te groot, opzichtig en uit verhouding. Liever een DJ36 of 16570 polar. Dan houd je nog een pak centen over ook.
moet toch de day-date zijn, nee? ![]()
Welke lichte wijzerplaat zou jullie voorkeur hebben om een setje te vormen met de bb54?
Cartier Santos
Tudor Ranger Dune
Ben benieuwd.
- Santos
- Ranger
Jaaa, da’s geen wedstrijd. Die Tudor is niet mis hoor, een van de niet-zo-saaie in hun assortiment - maar tegen een Santos, da’s nineties Mike Tyson tegen mijn jongste dochter.
Twee Chopard Alpine Eagle modellen. Allebei net voorgesteld tijdens W&W.
Ik kan dus niet echt kiezen, welke heeft jullie voorkeur!
- Alpine Eagle Anti magnetic
- Alpine Eagle ‘rhone blue’
Beide konden mooier…
Qua stijl Cartier. Maar qua uurwerk en algeheel pakket de tudor. 3.7k versus 8k. Je krijgt ongelofelijk veel horloge met de Ranger, die heel veel banden lust. ![]()
Geinspireerd op bovenstaand topic. En met de volgende 2 horloges in de collectie:
Wat zou een mooie 3 piece maken en waarom?
- -Ranger 39mm dune
- -Ranger 39mm black
Eerlijk gezegd ben ik bang dat een Ranger naast die andere twee helemaal geen polstijd gaat krijgen. Die vind ik allebei veel interessanter.