Same, ik vind dat hij in de straat van de op zit en dan onderdoet.
![]()
Geen enkele toegevoegde waarde. Ik zou iets helemaal anders zoeken.
Vooral de 36 kiezen, voelt veel beter in balans. Die 39 plaat lijkt zo onnodig groot met loze ruimte. De proporties bij 36 kloppen gewoon. Die zwarte in 36 is perfect als gada maar ik zou denk ik de dune in 36 kiezen
Omdat je nog geen chronograaf hebt en wit een mooie aanvulling is naar mijn smaak:
Én omdat die Rangers naar mijn smaak niet toevoegen tov wat je al hebt.
Foto: Fratello.
XPS is ook zeer mooi maar valt buiten budget met de 30k…
Een DJ36 vind ik voor mij echt te klein. Daar ben ik echt te groot voor.
Een 16570 kan ik wel waarderen. De voorkeur gaat toch (nog) uit naar modern. Ik heb de 226570 gehad en weinig gedragen, maar sinds die weg is mis ik ‘m.
De DJ draag ik nu ook erg weinig en het geeft me niet dat wauw gevoel. Dat had ik bij de 116900 wel meteen, maar bij bv. De Speedmaster is dat na verloop van tijd pas gekomen.
Lichtere wijzerplaat heb je nog niet. Dus de Dune.
Ik ben niet de juiste persoon voor deze discussie want de 226570 en 116900 zijn de allerlaatste Rolexen die ik zou kopen, maarrrrr als je die Air-King tof vindt, waarom niet een Milgauss? Of is dat te glimmend?
Ik zou er een Cartier Tank aan toevoegen. Te beginnen met een stalen versie.
De Ranger is een karakterloos ding t.o.v. jouw leuke duo.
Die Milgauss met blauwe wijzerplaat en groen glas is wel heel gaaf! De 116900 heeft me vanaf het begin al meer getrokken.
Gelukkig mogen smaken verschillen. Ik weet dat ik daarin afwijk van de algemene opinie.
Pohhh mijn Ex…![]()
Er zit wel een gedachte achter! De OP is iets meer glim als je kijkt naar de bezel, wijzerplaat en gouden indeces.
De Explorer die ik al eens had heeft ook een glimmende bezel en gouden indelices terwijl de ranger juist op en top tool is. Krijg er 1016 vibes van.
Heb de 36 Explorer al eens gehad en mijn OP is nu 41 (39)mm bevalt goed.
Iets minder tools iets meer dressy. Dan zou ik vokr Hesalite gaan.
Zowel deze als de speedmaster zijn wel een stuk duurder dan de ranger. Had er misschien even een max budget bij moeten zetten. ![]()