Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 1)

Yep…

1 like

Geniet ervan!

1 like

Welke van deze twee zouden jullie weg doen? De vintage 7548 links of de Nano universe rechts? :innocent:

• vintage 7548
  • nano universe

0 stemmers

2 likes

Ik had Seamaster gekozen, maar dan wel eentje die een Skinny bezel heeft. Of misschien wel geen draaibare bezel. Dus niet die in de foto.

De Seamaster serie is groot en diep, je kunt vast iets leukers opsnorren dan dat Brosnan-cliché.

1 like

Dat is bij mij precies andersom. Ik keek naar plaatjes en begreep niet zo goed wat er nou zo leuk is aan een Speedmaster totdat ik bij een kennismaking met een mede-forumlid een Speedmaster om zijn pols zag. Mijn enthousiasme wakkerde behoorlijk aan.

1 like

Battle of the zepperderzep

.
Vs

.

Zepperderzep
  • Zenith manufacture met mooie kast
  • Zenith classic tricolore met minder mooie kast

0 stemmers

Kast verschil:

3 likes

Ik zou voor die daytona van zenith gaan.

Sportmaster? Chronosport? Hoe heet ie weer?

Uit je lijstje koos ik speedmaster

1 like

Mijn mening wordt behoorlijk gestuurd heb ik het idee :joy:

6 likes

Heb die even gemist…

Echt no contest dit :star_struck:

1 like

Nee, ik blijf trouw aan de klassieker… :wink:

1 like

Allright, wedstrijdje tussen de metaalsoorten. Ik heb er nu twee, waarvan ik denk dat er uiteindelijk één moet overblijven.

Welke wint het?

• Pie pan gold capped
  • Pie pan stainless

0 stemmers

1 like

Ja ik weet met al deze “bemoeienis” even niet wat ik moet kiezen… :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Ik heb mijn keuze gemaakt :grin:

1 like

Ik vond m in real life nog zelfs mooier dan de sport chrono. :grin:

2 likes

Het enige minpuntje is de 4 regels tekst. Dit had volstaan met 3, Dan was het minder geprop.

1 like

De zogenaamde four liner. :see_no_evil:

1 like

Ik jouw geval zeker de stainless, die is ook in een nóg mooiere staat. Ik heb zelf de goldcapped en die glinstert me zo lekker tegemoet dat ik daar erg blij mee ben :slight_smile:

1 like

Dat zal wel. Ik vind het te druk :sunglasses:

1 like

Ja, ik neig daar zelf ook naar. Maar ik vind ze toch allebei wel erg leuk, die goldcap geeft weer een heel ander beeld op de pols.

1 like