Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 1)

  • Pelagos Blue
  • BB58 Blue

0 stemmers

4 likes

Pfff moeilijke keuze zeg

Met het doorkomend voorjaarszonnetje, lijkt me de fris-blauwe kleur van de Pelagos wel wat :sunny::sun_behind_small_cloud::sunny:

3 likes

Mij ook! :sunglasses:

2 likes

  • Dressy Tudor
  • Blingbling Wolfie

0 stemmers

Pelagos Blue.

Prachtig horloge.

2 likes

Eens!

1 like

Eigenlijk allebei niet, maar dat ligt aan de kleur dial. Een donkerder kleur zou veel mooier uitkomen.

Zenith vs. Zenith
  • De Zenith Revival liberty (alleen voor de N.Amerikaanse markt) limited versie van 150 stuks
  • De Zenith Revival panda

0 stemmers

4 likes
  • Omega Speedmaster Reduced
  • Tag Heuer ‘Wolf of Wallstreet’

0 stemmers

2 likes

  • Hamilton Khaki Navy Scuba
  • Seiko Prospex SBDC053
  • WMT Royal Marine Fuji Version ( Aged )

0 stemmers

4 likes
Welke Oris heeft jullie voorkeur?
  • Oris 65 Heritage
  • Oris Staghorn

0 stemmers

4 likes

Ik denk dat je (mocht je ze echt overwegen) ze eens in het echt moet zien. Het zijn uiteraard beide Oris horloges maar totaal niet te vergelijken. Ik ben overigens zelf voor de Aquis gegaan, die hebben echt prachtige wijzerplaten.

17 likes

Daar heb je zeker gelijk in dat ze behoorlijk verschillend zijn. Dat maakt de keuze moeilijk. De een is meer vintage en ander heeft een moderner uitstraling en zal wat groter dragen en is wat opvallender. Heb ze alle twee wel eens gepast alleen dat is een tijdje geleden en toen vond ik de Oris 65 wat te klein en minder spannend alleen mijn smaak is toch wel veranderd. Ga er nog een paar nachten over slapen :grinning:. Mooie Aquis heb je.

2 likes

Ben heel blij met deze Aquis. @HeinW heeft dezelfde vandaag te koop gezet in het blauwe deel. Wellicht dat dit iets voor je is? Is een full-set met stalen en rubberen band.

Te koop: Oris Aquis source of life limited met 2 banden - Horlogemarkt (horloges) - Horlogeforum.nl - het forum voor liefhebbers van horloges

3 likes

Nu maak je het mij nog moeilijker :slightly_smiling_face:. Bedankt voor je bericht.

2 likes

Something Blue:

  • Breitling Premier 40
  • IWC Mark XVIII Petit Prince 40
  • Rolex OP 41

0 stemmers

4 likes

Zo’n Premier is prachtig! :slight_smile:

1 like

Ik vind die Premier ook heel mooi maar die OP is van een eenvoudige schoonheid die ik meer waardeer. Zou ze allebei wel willen.

1 like

Eens. En wat in de foto in de poll wat minder uit de verf komt, een fraaie sunburst. :sunny:

Datzelfde trouwens voor de IWC.

14 likes