WTF 🧐 wat kan dit zijn

Ik zou met beide niet gaan zwemmen als ze geen schroefkroon hebben.

1 like

Hoe zeggen ze dat ook alweer…

Nee heb je, ja kun je krijgen.

1 like

Nou, hij gaat in ieder geval NOOIT mee naar de badkamer als ik ga douchen. Dan ligt ie netjes op het nachtkastje of op bed.
Dat zal het zeker niet zijn. En zoals ik al schreef/dacht moet ie toch zeker tegen een spatje regen en zweet kunnen! Als een horloge dat niet kan verdragen zouden de horloge makers gouden tijden hebben.

1 like

Ik doe veel ergere dingen met horloges die veel minder waterdicht zijn. En die oxideren niet. Er is iets mis, vandaar mijn tip om even contact met ML op te nemen alvorens naar de juwelier te gaan. :slight_smile:

Sja. Niet mijn ervaring. Mijn reut lijkt redelijk bomb-proof, als het ware.

2 likes

[quote=“Fate_Amenable_To_Change, post:46, topic:238189, full:true”]
Ik doe veel ergere dingen met horloges die veel minder waterdicht zijn. En die oxideren niet. Er is iets mis, vandaar mijn tip om even contact met ML op te nemen alvorens naar de juwelier te gaan. :slight_smile:

[quote=“Taconew, post:41, topic:238189”]

Precies! Dacht ik ook. Ik ga zeker een bericht sturen aan ML.

Email aan ML is verzonden vanmiddag. Ben benieuwd wanneer en vooral hoe ze gaan reageren.

1 like

:crossed_fingers:

1 like

ik denk dat ze het netjes gaan oplossen…

1 like

Hoop het! :+1:

Ben benieuwd naar de afloop hiervan.

In de lunchpauze naar Jeroen toe; hij maakt de kast snel open, loepje erbij, pincet… Hij haalt wat stof eruit waardoor tandwieltjes vastzitten!!
De Rado loopt weer als vanouds!!!
€7,50 Gegeven im een ijsje voor de kinderen te kopen!!!

6 likes

Super service :+1: deze ga ik zeker even onthouden. Bedankt voor je feedback :slightly_smiling_face::+1:

Doet hij dit trouwens aan huis? Of is het een zaak.?

1 like

Hij heeft er vast ook in geblazen…:grin:

Ja dit is wel heel treurig inderdaad. Ik ga me even schamen, moet ook niet zo snel reageren en even de moeite nemen iets terug te lezen alvorens te posten.

1 like

Ah joh iedereen maakt wel eens een foutje, niks aan de hand! Moet je om lachen.

3 likes

Is er nou een bericht verwijderd? Kan die laatste reacties niet meer volgen. :worried: of is mijn snappertje kapot? :thinking::thinking:

“snappertje”

:frowning:

2 likes

En-en; professionele werkplaats aan huis!
Hij is Swatch gecertificeerd en hij werkt ook voor plaatselijke juweliers…

1 like

Ja! Als je dingen niet meer snapt, kan het zomaar zijn dat je snappertje kapot is. :smiling_imp::smiling_imp:

Vandaag onderstaande reactie gehad van Maurice Lacroix. Vrees dat het er straks alsnog naartoe draait dat ik voor de volledige kosten mag opkomen. Dit geeft niet echt een antwoord of zij verantwoordelijkheid gaan tonen.

Thank you for your contact message.

Please be informed that we cannot estimate the service price before your MAURICE LACROIX timepice wasn’t checked by one of our watchmakers.

Of course you can send us your watch for a service due a retailer which you can find on our homepage: https://www.mauricelacroix.com/ch_en/store-locator or you can send us it directly.

Should you want to sent your watch by yourself, please be informed to take an ensured shipment.
We recommend to package the paket shockproof.
Also we appreciate if you would attached a paperwork with your contact adress (incl. email adress) and your failure description.