WW2 Horloge?

Ik overweeg mijn HF nickname te veranderen in Candinkee. Met als ondertitel ‘horloge goeroe’.

Love you, sparring partner.

1 like

Was net nog niet, dus vroeg ik het me af, nu zie ik dat je het hebt aangepast

haha heb niets aangepast.

goed blijven kijken dan he!

Mijn leeftijd? Die weet jij niet.

Geschiedenis moet niet uitgewist worden in mijn ogen. Goed of kwaad.

3 likes

Dacht dat jij alleen nog maar in de horlogebandjes zat tegenwoordig?

1 like

“If you don’t know history, then you don’t know anything. You are a leaf that doesn’t know it is part of a tree.”

2 likes

Ook nog niet eens. Geen flipperen, geen horlogebandjes, geen reviews, niks. Af en toe een fotootje en voornamelijk geouwehoer. :upside_down_face:

Ja dat gaat je aardig af inderdaad samen met die twee andere kornuiten :joy:

2 likes

OK, dan niet. :+1:

1 like

Maar was het allemaal wel zo,zoals de geschiedenisboeken ons wil laten geloven?

Is de aarde wel plat , is die niet gewoon rond?
Kon Elvis wel zingen,of deed hij maar alsof?

Je weet het niet he!?

3 likes

Dat was toch een lijst van 10 of zelfs 50 man? Of is dit de top van de HF-elite

Dit doet bijna verlangen naar tijden, landen en/of regimes waarin ze wel raad weten/wisten met dit soort kwasten…
Bijna… want het is eigenlijk nog best vermakelijk ook :slight_smile:

2 likes

Zoals

Ik was er niet bij en ik weet van de eigenschap van de mens dat als ik op de begane grond mijn pink breek ik op de vijfde verdieping mijn hand ben verloren. Dus in hoeverre je alles uit de boeken voor zoete koek als waarheid kunt aannemen is m.i. nogal discutabel.

Dat ligt er een beetje aan wat voor boeken dat zijn…

Klopt. Net zo min als dat je bij al die nieuwsitems was. Of bij die schaatsfinale. Toch moet je maar aannemen dat het zo was :wink:

dat zijn nou niet gelijk de woorden waar ik als eerste aan moet denken, maar ach waarom niet laten we ze de elite noemen :joy::rofl:

2 likes

Nee joh, je bent in de war met de HF meeting. Het groepje ‘ongeregeld’ bestaat uit @handavinci, @logie en ondergetekende. En we hebben als stagiair al een tijdje @25tien in ons midden.

Ik zou het geen elite willen noemen. ‘De onderkant van de HF samenleving’ dekt de lading een stuk beter :joy:

1 like

:speak_no_evil: :speak_no_evil: H :speak_no_evil::speak_no_evil: F :speak_no_evil::speak_no_evil: L :speak_no_evil::speak_no_evil: E :speak_no_evil::speak_no_evil:

3 likes

Spreek voor jezelf svp.

Groetjes,
Koning Han.

2 likes

Kijk dan…!!..eerder prins proost.:smile:

3 likes