Yema only topic

Thx Gup.

1 like

Op mijn superman quartz heb ik al geruime tijd de Marlon Band-O van bij cheapest nato straps

Heel goede kwaliteit, niet duur en eens iets anders…

6 likes

Deze bandjes van Ali zijn super. Mooi zacht en al een beetje ge-curved bij de lugs. Dragen super comfortabel. Heb er meerdere van.

€ 6,11 69%OFF | Quick Release Rubber Horloge Band Siliconen Horloge Band 20Mm 22Mm Huawei Samsung Garmin Horloge Vervanging Horlogeband

3 likes

Ja, ik vindt hem niet lekker voelen. Ik vind ze te licht aanvoelen, en het materiaal voelt een beetje cheap. Ze dragen wel prima.

Wat voor materiaal is dat? Ziet er wel tof uit.

Ik bestel liever een beetje lokaal.

Dank voor de tips!

Is een soort rubber geen idee welk soort… je kan het op de cheapest nato site terugvinden bij de tropic rubber straps

Ps op de foto springt het “motief” er wel wat uit, irl is het veel subtieler

Origineel Yema tropic.
Heb 'm bij m’n Flygraf, alleen draag deze altijd op staal. Oogt in ieder geval zeer comfortabel!

Edit; als qua stijl het bandje wat @PaulusB je aanstaat… Geloof dat Barton een soortgelijke band aanbiedt waar ik erg goede ervaringen over lees!

2 likes

Ha mede horloge liefhebber,

Hierbij reageer ik op het bovenstaande bericht.
Ben je nog in bezit van dit mooie horloge ?

De Yema Rallye special edition ter ere van de Formula-1 legende Mario Andretti. Een van de twee rijders die races gewonnen hebben in Formule-1, IndyCar, the World Sportscar Championship en NASCAR!

Yema heeft hem volgestopt met sixties/seventies vibes. De vlaggetjes en de carbon fiber op de zwarte wijzerplaat. Dat boxed glas. Voorzien van de Seiko VK64 Meca-Quartz. Kastdiameter van 39mm, 13mm dik en lugs van 19mm.

Van de standaard mesh band gehaald en op de superbijpassende geperforeerde leren zwart/rode Geckota Redhill Racing bandje gezet.

Wat vinden jullie ervan?

14 likes

Bloedmooi :heart_eyes:
Top gecombineerd met deze geweldige band ook :+1:

1 like

Heerlijk.:star_struck::star_struck::star_struck:
En een erg geslaagde combi met de strap. De bracelet matched niet zo mooi met de Rallygraf vind ik persoonlijk.
Ik heb zelf de blue tarmac versie, die ook beter tot z’n recht komt op leer.

2 likes

Thx Gup

Fantaaaaaastische combo Paultje. Zie die Tarmac niet zo vaak langskomen overigens.

2 likes

8 likes

Net binnen, mijn 2e Yema in korte tijd en wat zijn ze tof!
Deze Yema Rallygraf Blue Tarmac op Yema lederen rallye band is dus donkerblauw

13 likes

10 likes

Superleuk zeg. Die rallyband die erbij zit is wel heel heel gaaf.

1 like

En boterzacht, niet van dat stugge dinosaurus leer maar mooie kwaliteit :+1:

1 like

Dat is een mooie trigger voor mij, gaat deze week uit de la Tony :wink::+1:t3:

2 likes

Heerlijk horloge Gup. Ik kan het weten :grin::wink::+1:t3:
Heel veel plezier ermee

1 like

Haha, keigoed Paul.

2 likes