Yema only topic

De kwaliteit van de moderne Yema horloges valt echt tegen. Het is minder dan vroeger en wordt wél als top verkocht… Het is niet slecht, maar het is het ook net niet echt…:thinking: Ik heb er verschillende gehad en nu nog steeds een. Ik zou er geen nieuwe meer bij kopen.:wink:

en een link met wat meer foto’s met tropic

Yema komt voor de 63 ook nog met een speciale “scales” bracelet

Denk dat de meningen hier wat uiteen lopen ivm Yema maar ik heb toch wel respect voor wat ze doen, ze hadden zich er vanaf kunnen maken met de bestaande “oyster” bracelet maar het feit dat ze hier moeite in gestoken hebben is toch bewonderenswaardig

Alles lijkt weer “gelimiteerd” voor wat te hypen maar vermoedelijk zal deze wel later (ongenummerd) beschikbaar zijn

3 likes

Ik vindt het een superstrak geheel! Veel mooier dan de band die op de superman zit die ik gehad heb.

Gisteren de Flygraf Pilot binnengekregen; draagt lekker, zit goed in elkaar en de geborstelde dial komt er mooi uit door het AR gecoate glas en de lekker dik gelumede cijfers en indices. Alleen de lugs zijn een tikje te lang en de bezel zal wel een scratch magnet worden.

11 likes

Ik vind hem leuk, mooie duidelijke flieger dial.
Seconde wijzer zou ik fijner vinden als hij in zijn geheel ander kleurtje had. Geef gewoon meer smaken met full red, green en yellow oid. Gemiste kans.

En de dikke bezel zal even wennen zijn, maar niet direct storend. Het vliegtuig in het midden is wel vet!

Deze bracelet is echt gaaf! Ben benieuwd waar die bracelet wordt aangeboden, op de website zie ik deze niet namelijk.

De bezel is wel breed ja! Maar het went al, na een dag. Als de secondenwijzer in zijn geheel een andere kleur is dan doet dat af aan de leesbaarheid denk ik.

Was via een link in een mail die yema privilege members kregen… Eigenlijk iedereen die zich ingeschreven heeft op de nieuwsbrief :rofl:

Thanks. Had het inmiddels ook gevonden op de website, had wat beter moeten kijken:see_no_evil:

@MrRant

Tis stil hier, doe eens een foto’tje van de Gele :hatched_chick:

Mooier kon ik hem ff niet maken :grin:

@kaan

6 likes

20200804_151439

11 likes

Ik had m eerst op staal, daarna op tropic en nu op leer van Hans @slls

Nu is le Navy ècht af. :slightly_smiling_face:

12 likes

4 likes

7 likes

Je kunt, met korting, je caliber MBP1000 upgraden met de nieuwe MBP2000.

Ook is de datumring te vervangen voor een andere kleur.

1 like

Kan iemand mij vertellen welk model en uit welk jaar dit yema horloge komt?

Vanaf 15 oktober :star_struck::heart_eyes::star_struck:

1 like

Poehee, dat zijn serieus lange lugs!