Yema only topic

pf-8e77674a--SHBRONZETECHNICALDRAWINGGRAY41mob1_850x850

1 like

Als een kleuter die zelf z’n kleren bij elkaar heeft gezocht; zo’n staal bronzen bicolor kast zonder bicolor bronzen bracelet (t allitereert wel fijn)

But then again, misschien wordt ook dat een trend.

3 likes

Vandaag ben ik voor :point_up_2: deze peuter gegaan! Mijn andere niet bicolor Yema bezel heeft zich verstopt.

2 likes


Met veel plezier draag ik vandaag deze Yema chrono. De wijzers maken ‘m, ondanks de kast, grappig sportief. En door de blauwe bandjes komt t blauw op de wijzerplaat ook beter uit. Wordt het toch nog een beetje zomer.

11 likes

super leuk! mooi horloge hoor :heart_eyes:

1 like

Heeft iemand deze klok al gezien? Zag hem gister voorbij komen bij Urban Gentry, maar toen was de Kickstarter campagne helaas al lang en breed uitverkocht :frowning: Ik vind deze heel mooi, ga nu serieus kijken naar een mooi bronzen horloge.

1 like

We leven niet meer in het bronzen tijdperk :yum: Ik snap die hype niet zo. Die is ook wel al wel weer voorbij. Yema is een beetje laat met deze. Maar ieder zijn ding natuurlijk. Ik zie liever de stalen uitvoering

5 likes

exen

8 likes

Nieuwe re-issue

4 likes

ja kende hem al. Erg geslaagd net als de gewone steel bronze maar ik heb teveel vertraging meegemaakt op Kickstarter en als ik iets koop dan wil ik het ook vrij snel hebben dus ik wacht wel tot ze vrij komen.

1 like

als je nog interesse hebt in deze superman gmt, ik heb wel een plekje voor je over.

1 like

Dit klinkt wel interessant! Kan je me een PB sturen alsjeblieft?

1 like

Voor eenieder, zojuist mijn plek vrijgegeven bij Kickstarter voor de Yema bronze GMT. Wees snel, hij was al na 4 uur uitverkocht.

2 likes

Las je PB’s en berichtjes nu pas :frowning:
Heel hartelijk bedankt, helaas alweer weg.
Ik hoop er in de toekomst nog 1 op te kunnen pikken.

1 like

Yema heeft een opruiming van voorraad lopen als black friday dus er zijn leuke horloges te koop met korting

Vandaag deze Yema LED overgenomen van @royke74. Erg leuk hebbedingetje :blush:

11 likes

Veranderen ze af en toe de uitvoering? ik zie bij jou goudkleurige wijzers, nu zijn ze zilverkleurig… of is dit de lichtval?

@Roberto Dit lag gewoon aan de reflectie :grin: . Ik zat volgens mij op een boot met een geel/goud geverfd gedeelte.

1 like

Ik had nog niet gezien dat er een Yema topic was. Hier is mijn Superman. Die band is niet al te best, de halfronde schakels aan de kast dragen voor mij niet prettig. Maar met het horloge ben ik wel tevreden. Tijd voor een 19mm cordura strap denk ik.

3 likes

Fuck. Dit topic bestaat al. Zo jammer. Maar goed, hier dan maar een duit voor in het zakje:



17 likes