Yema only topic

Mooi!

Nieuwe modellen…

2 likes

Ik dacht dat ze op de foto’s mooi waren, maar wat zijn die Yema’s toch prachtig in het echt :heart_eyes:

16 likes

De blauwe heritage Superman maar eens op een Barton sail cloth gezet. Draagt prettiger dan de toch wat flimsy bracelet.

8 likes

Yema heeft nieuwe modellen wat vinden jullie van de nieuwe ‘racing-inspired chronograph’
Mooi met die verzonken bezel en geborstelde case
foto uploaden lukte niet daarom maar de link :wink:
https://eu.yema.com/collections/meca-quartz-chronographs

1 like

Heel erg vet, mooi kastvorm en eindelijk normale lug width!

4 likes

oh daaaamn… je hebt hem… heb je nog meer fotos… ik heb deze op laatste moment laten gaan vanwege de lange wachttijd maar wat is deze versie mooi zeg. Gefeliciteerd!!!

1 like

Mooie horloges. Ik vind die Yema Superman Heritage altijd nice.

Is het een beetje “waardvast” merk? strooien ze vaak met dikke kortingen of valt t mee?

Nou het was het wachten wel waard :stuck_out_tongue:
Nog geen beter foto’s kunnen maken helaas.

1 like

Nog meer mensen op puntje van hun stoel?

4 likes

Ik was heel enthousiast toen ik las dat ze een nieuwe GMT uit gingen brengen. Maar toen ik 'm zag was dat enthousiasme wel weg… het lijkt wel of ze die dial lukraak met kauwgom beschoten hebben… en dan die enorme uitloper op 9 uur. :roll_eyes:

Is volgens mij een reissue van de oudere versie van de Superman GMT:

afbeelding

1 like

Check! Voor de gele Meangraf… :smiley:

1 like

Hier ook. Maar kan deze een mn strap hebben denk je?

Zou vast kunnen… Alleen gebruik ik MN straps op een duiker in de zomer, zou ik bij deze Yema niet direct aan denken.

Maar ach, waarom niet? Hij is funky as hell!

PS. Ik vraag mij eerder af of een leren racing strap er niet goed op zou staan door het ontbreken van lugs.

1 like

En besteld :slight_smile:

image

4 likes

Hier ook!

Nog eventjes 35e eraf met de aangeboden code… Toppie!

2 likes

Yup , net onder de 300 euries… Weinig geld voor zon kek horloge :stuck_out_tongue:

Heb nog een zwarte en een bruine racing liggen van Genteel. Kijken wat het doet…20mm?
Volgende week maar ergens even, om 16u. Die zwarte is met oranje zelfs bedenk ik me net :ok_hand:

1 like

Ik kwam ergens een verontrustend bericht tegen wat betreft de levertijden van Yema. Meen in het “Grote incoming” topic.

Dus aanstaande donderdag zal waarschijnlijk iets te vroeg zijn.

Inderdaad al wel gekeken naar een racing strap. Dat dan weer wel :grinning:

1 like