DHL coming in today!
Binnen!
Ik heb niet gelijk het wow effect bij deze. Weet het niet . Heb ook een kek squale binnen en denk dat die het overschaduwt
Race strap is gaaf.
Bezel kan draaien dat wist ik niet, maar zonder kliks. Beetje links en rechts schuiven.
Chrono pushers zijn ok, niet stroef oid.
Wellicht een dagje of twee aankijken.
Dat klinkt niet heel gunstig aangaande de levensduur van deze Yema in jouw collectie…
Ik heb een dag of 5 deze Squale binnen en die is echt voor korte broek en slippers, zomervibes. Ga er van uit dat de Yema en deze niet in elkaars vaarwater komen eerlijk gezegd.
Ah jij hebt de Opaco gescoord uit het blauwe hier. Ik hield hem ook in de gate . Die is heel gaaf
Nog een paar fotos
@Lugs
En heb je hem al binnen, en wat vind je er van?
De mijne is alweer retour. Geen klik helaas
The same!
In ieder geval een duiker zonder de typische Yema bezoek lock, ben benieuwd!
Er is een behoorlijke schare die Yema hoog in het vaandel heeft, mooi vind ik ze ook, maar tevens aan de prijs, de uurwerken zijn weliswaar prima (zoals een Seiko columnwiel), maar toch vind ik de prijs niet in verhouding staan tot wat je in handen krijgt, dan zijn er zeker ook andere (betere) opties
Of zijn er (plus) punten van de Yema die ik in mijn betoog mis?..
In-house uurwerken!
In-house uurwerken, 10-15% korting die heel het jaar van toepassing is, unieke patenten zoals de bezel lock en een vrij mooi geschiedenis waarbij Seiko zelfs even eigenaar van Yema was. Daarna weer terug in de handen van de Yema familie. Veel toolwatches gemaakt voor duikers, piloten, austronauten en zelfs voor de normale burger .
Ja, normaal gezien wel. Raar dat de mijne die al een tijdje te koop staat nog geen nieuw baasje gevonden heeft. Ik had verwacht dat ie veel sneller zou weg zijn.
De nieuwe Marine Nationale horloges staan op de site: https://en.yema.com/collections/marine-nationale
Doe mij die GMT maar!
Oh zat net even met ze te chatten en voor de geinteresseerden is er 10% korting!
Code: WELCOME10%
Dat is heel het jaar door, maar wel tof dat je het deelt idd.
Haha, ok…ik voelde me al speciaal
Fuck die is lekker zeg. Ik ga even kijken wat dat moet kosten
Die ik toonde is de Quartz. Daar gaat mijn voorkeur op dit moment naar uit. Lekker betaalbaar en vind Quartz erg makkelijk en handig.