Volgens mij zijn ze kwa uiterlijk identiek.
Maar je kan nog alleen preorder plaatsen voor juni.
Ik miste mijn oude Navygraf al, dit is een leuk vervanger
Volgens mij zijn ze kwa uiterlijk identiek.
Maar je kan nog alleen preorder plaatsen voor juni.
Ik miste mijn oude Navygraf al, dit is een leuk vervanger
Ja daar zit ik al 2/3 jaar lang al naar te loeren .
Mooie vervanger idd. Enige verschil is de āautomaticā op de wijzerplaat die er niet is. Verder identiek qua uiterlijk idd.
Ja en dat lelijke āpatent pendingā
Eerst maar ook de Squale lozen dan voor deze gaan. Mis gewoon de bracelet op een duiker
Dat weerhoudt mij dus ook om een Squale te kopen. Ik vind ze prachtig maar ik ben een metalenbandenman.
Squale heeft wel een gaaf mesh band als vervanging, maar daar moet je wel van houden.
De automatic heeft saffierglas en is 12.15mm dik, waar de quartz 11mm dik is met mineraalglas.
Ontzettend mooi horloge wel!
Kan niet echt wennen aan de typische Yema horlogekast,het onderste gedeelte lijkt wel een vlakke staalplaat
Gaaf model idd.
Mijn Yema is eindelijk weer thuis na 30 dagen logeren in Frankrijk. Hij liep niet lekker, stond telkens stil, zelfs om de pols. Heb contact gezocht met Yema. In tegenstelling tot andere ervaringen hier, was het contact zeer vlot, vriendelijk en to the point. Er werd niet moeilijk gedaan en al snel werd gevraagd om het horloge op te sturen. Zo gezegd zo gedaan en maandag kwam het bericht dat het horloge klaar was en weer retour ging. Vandaag al kunnen ophalen dus alles ging tres bien.
Wat hebben ze gedaan? Changement de la roue dāĆ©chappement, de lāancre, revision de mouvement, reglages, controle fonctionnement, controle et ancheite, controle reserve de marche. Ofwel, wat dingen vervangen, gereviseerd en nagelopen. Hij loopt nu weer als een zonnetje aan de cote Dāazur.
Heb de Yema eigenlijk wel gemist, het is een fijn horloge, draagt heerlijk en is een mooie toevoeging aan mijn bescheiden collectie!
Bij Yema zitten ze wel achter je veren!
Had afgelopen dinsdag een Superman Heritage Quartz in mijn winkelmandje gelegd.
Ik kreeg namelijk nog een popup met een -30% code.
Bij het ingeven van mijn gegevens en de code bleek deze niet meer geldig te zijn. Was nog een actie van januari
Kreeg wel een -10% code en een gratis topic strap.
Vond het niet echt de moeite meer dus verliet de website zonder aankoop.
Uiteraard de dagen daarop mailtjes in mijn mailbox dat ik iets āvergetenā was in mijn winkelwagen - gebruikelijk dus.
Maar nu kreeg ik zelfs telefoon vanuit Frankrijk om me te wijzen op het feit dat ik mijn aankoop niet afgerond had. LOL.
Hoe dan ook, indien iemand de eerder genoemde horloge ge-preorderd heeft en niet tevreden is kan je me altijd contacteren
Ik zie shrouded lugs. Een no-no in mijn wereld.
Foot in mouth. Veel plezier er mee!
Ik zou zeggen dat ik het nog zo gezegd had, maar ik hobbel achter feiten aan.
Jammer dat ze een lumed logo op zes uur gemist hebben. Gouden kans.
Mooi om te horen. Ik had ze na dat andere incident nog aangeschreven dat ze op moesten letten geen slechte reputatie te krijgen, want ik vind het een sympathiek merk.
Wow. Daās weer minder sympathiek. Was het iemand uit een call center die zich als āMikeā voorstelde, en tegelijkertijd met een Indiaas accent zei dat je ook problemen had met je niet bestaande Windows PC?
Nee nee, Mike hoor ik alleen wanneer er verdachte transacties zijn op mijn visa.
Al een geluk dat Mike er nog is!
Nu was het een dame met een Frans accent, vertrouw ik voor geen haar!
Ja eens, vind ik ook. Was teleurgesteld dat een bijna nieuw horloge niet functioneerde maar ze hebben het keurig opgelost. Sinds terugkomst uit la douce France is de Flygraf niet van de pols geweest.
Mijn eerste Yema, ook de eerste die ik ooit vasthield.
Ben verrast door hoe goed hij aanvoelt. Voelt kwalitatief hoogwaardig aan. De vintage vibe in een nieuw jasje icm de maat maakt dit voor mij een hele gave nieuwe aanwinst
Mooie aanwinst.
Gefeliciteerd.
Deze rommel wordt morgen terug naar Frankrijk gestuurd!
Maandag het horloge āgerepareerdā terug ontvangen van Yema.
2 keer de chronograaf geprobeerd en bij de 2de keer resette hij niet meer op 0, maar op seconde 58.
Bij de meeste chrono uurwerken is dit eenvoudig te hercallibrerenā¦niet zo bij het Seiko VK64 meqaquartz uurwerk!
Dus terug contact opgenomen met Yema, die een nieuwe herstelling voorstelde.
Ik was al behoorlijk pissig en dus gevraagd voor een refund. Dat kon, als ik het uurwerk,op mijn kosten, met t&t terug zou sturenā¦
Niet blij met Yema!..
Dus hij ZAL terug gaan OP MIJN KOSTEN.
En ze mogen hun Franse Rommel met Seiko broluurwetkje houden, samen met al de andere Yema goodies waarmee ze me hebben proberen te paaien.
Yema is now blacklisted, samen met nog een paar andere omhooggevallen merkjesā¦
En ik die altijd lach met Framse automerkenā¦
Yema is vanaf nu ,voor mij, de Renault van de horlogerie.
Au revoir, Yema, till never again!
Je weet toch wie de pechstrook heeft uitgevonden?
Jean-francois Malheure uit Dijon