Yema only topic

Ik ga de mijne wss snel kwijt zijn. Ons petekind dat niks nul geinteresserd is in horloges, zag deze aan mijn pols en ik kreeg meteen de hele uitleg over het franse Alpine endurance team tesamen met nog een heel verhaal over de F1.

Niks interesse in horloges, maar deze had ze doordat ie van het Alpine ebdurance team is toch wel graag gekregen voor haar verjaardag in oktober. Bye bye horloge dus :rofl::rofl::smiling_face_with_three_hearts:

1 like

De superman eens op jubilee… Niet mis maar denk dat ik toch de oyster verkies…

5 likes

Xpost…

4 likes

Dit is een van de meest comfortabele bandjes van Yema

4 likes

Tja ik blijf hem dragen, is me nog nooit eerder overkomen

Band is super comfortabel.

5 likes

4 likes

Waarom zijn er zo weinig micro rotor modellen in dit topic?

Ik heb m nog niet niet, maar hij is vanavond besteld. Mijn allereerste Yema.

Ik heb m lang bekeken op internet, erover nagedacht, en uiteindelijk besloten om m te bestellen.
Ondanks dat ik niets heb met autosport, vind ik de rally- en racemodellen vaak heel mooi.

Ik zocht naar een soort jubileumhorloge voor mijn 60e verjaardag die eraan komt. Maar ik wist niet echt wat het moest worden. En om nou iets te laten graveren op de achterkant vond ik ook niet echt super.
Bij dit model kon ik het nummer kiezen van 1 van de 150 gelimiteerde exemplaren. Dat was een leuk extraatje. Ik heb gekozen voor mijn bouwjaar: 066/150.

8 likes

Mooi horloge :star_struck: goede keus

En iets naar uit te kijken, worden eind juni uitgeleverd geloof ik?

En dat je Yema uitgekozen hebt gefeliciteerd :raised_hands:
En alvast :clinking_glasses: gefeliciteerd met je verjaardag

1 like

Nog even wennen, maar overduidelijk een uniek horloge!

1 like

Nu nog een Alpine :smiley::+1:

1 like

Hahaha ja dat benne mooie karre

1 like

Juli

Dankjewel :grin:

Je bedoelt deze?

6 likes

Hij is er, eindelijk. Dit was en is nog steeds de droom Yema

De titanium flieger, lekker licht

Het Yema bakje is op eentje na vol, enkel het laatste kussentje op rij 1 moet nog gevuld worden :smiley: T liefste met de zwarte broer van de witte panda Japan chrono
De 2 lege kussentjes op rij 2 zijn niet echt leeg, ze zijn er maar moesten terug gestuurd worden, onder garantie weliswaar.
De bulova spaceview op de derde rij is wat mij betreft een waardige vervanger voor de Yema Alpine die we kadoo deden aan een 16 jarige rally fan die zichzelf de koning te rijk voelde toen ze het horloge uit haar kadootje haalde

6 likes

Mooie verzameling en op zo een korte tijd :star_struck:
Echt waanzinnig goed gedaan :sparkles:
Complimenten

1 like

Prachtige verzameling! , mijn complimenten!

1 like

We zijn er echt ook heel fier op en eigenlijk wordt hier praktisch geen enkele vintage meer gedragen sinds de Yema’s er zijn. Met 10 stuks + de vervangende spaceview zou ik het wel redden zonder enig ander horloge :wink: Juist nog de zwarte Japan chrono, dat zou het plaatje helemaal afmaken.

De Yema die eventjes terug gestuurd is, is trouwens deze

Eind augustus, begin september zou ie terug komen onder begeleiding van deze

En dan is rij 2 weer compleet :grin:

3 likes

Kun je ook combineren natuurlijk …

6 likes

klopt, ik heb alleen nog een enkele vintage yema gevonden in een fatsoenlijke staat aan een fatsoenlijke prijs. Het plaatje zou met de japan chrono al af zijn, maar kers op de taart zou inderdaad zijn als er dan nog een paar coole vintage Yema’s zouden komen.

ik ben alleen niet meer bereid een astronomische prijs te betalen voor een vintage die niet helemaal top is qua esthetiek en waarvan ik sowieso ook verwacht dat ik er redelijk wat werk mee zal hebben om hem weer als “een nieuwe” te laten lopen.

Maar je hebt gelijk, een stukf of 2 - 3 - 4 vintage Yema’s zou echt de kers op de yema taart zijn :slight_smile:
Wie weet loop ik er op een dag wel op, specifiek zoeken ernaar doe ik niet meer.

2 likes