Yema only topic

Er is er ook 1tje naar mij onderweg…welke? …Ik houd de spanning er nog even in, maar staat niet meer op de website dus… :drum: :drum: :drum:

2 likes

Na wat eerder trom geroffel, dit is 'm geworden. De super compressor. Deze zal als vervanging van m’n oude Citizen promaster, die nu echt de geest heeft gegeven (quartz), mee als backup duikhorloge in de onderwater avonturen. De citizen moest ieder jaar een nieuwe batterij hebben en uit voorzorg verving ik dan ook meteen alle o-ringen e.d, om vervolgens druktests te laten uitvoeren. De bezel zat nogal eensvast vanwege zand/zout, wat je er niet zomaar tussenuit spoeld. In eerste instantie had ik een nieuwe citizen in gedachten, daar de oude het zeer lang uitgehouden had, totdat ik deze yema, helemaal nieuw per ongeluk tegenkwam. Op de officiele website zie ik 'm nergens meer.
Met dit horloge hoop ik nog een aantal nieuwe avonturen te gaan schrijven bij het duiken. De oude citizen uit de jaren 90 blijft, hoewel niet functioneel…veel avonturen mee beleeft.

De Yema super compressor is een echte super compressor, en heeft dus dito afdichting.
Als gewoon horloge zonder duiken is hij minstens zo mooi.

3 likes

Proficiat, super mooi horloge! Ik heb lang naar deze gekeken, het ontbreken van de datumfunctie is de enige reden dat ie hier niet gekomen is want verders echt een tophorloge.

Veel plezier en nieuwe water avonturen gewenst met dit toppertje!

1 like

Mooi horloge!
Gefeliciteerd , hopelijk blijft deze goed onderwater :sunglasses:

2 likes

Ik zal het snel weten…volgend weekend heb ik een duik gepland staan :joy: en anders wordt het toch de garantie vrees ik. Ik verwacht dat hij dan 10-15m diep mee gaat maken.

1 like

Er is er eentje onderweg naar mij ….
Kan even duren maar wat in het vat zit… enfin

IMG_2148

2 likes

:joy: :joy: zeker ook nog :drum: :drum: :drum:

2 likes