Gefeliciteerd. Er is niks mis met Squale. De kwaliteit is gewoon goed. Ik heb een 1521 azuur gepolijst, en dat ding heb ik danig mishandeld. Toch geeft ie geen krimp, ook al is de bezel inlay wat beduimeld.
De ETA die er in ligt is gewoon goed, da’s geen punt. Dat de kroon moeilijk te hanteren is is een feit, maar da’s een ontwerpvraag en geen kwaliteitsvraag.
Ik raad een 1521 altijd aan. Prachtige dingen. De mijne doe ik niet weg, ook al heeft @anon50762135EV het nog zo geprobeerd.
Ik heb besloten mezelf te houden aan wat ik altijd gezegd heb… op mijn 21ste koop ik een horloge dat ik hou voor het leven… Op dit moment zou ik dan uitkomen op een Oris of Breitling. Hier heb ik zelf de meeste gevoelens bij Dan maar ff doorsparen tot de 1k… ik wil namelijk als ik er zo overna denk namelijk helemaal geen consessies doen op dit horloge. En SH + alle homage merken is toch een en al consessie.
Je hebt helemaal gelijk. Rustig zoeken naar dat horloge waar je het best bij voelt.
Je opperde iets van Hamilton daarom heb ik deze laten zien, een aparte Hamilton.
Succes met zoeken.
Ga anders eens kijken op de komende rikketik beurs aanstaande zondag in Houten.
Dat is een van de grootste beurzen op dit gebied.