Zeitflugel

zijn er mensen die al ervaring hebben opgedaan met horloges van het merk zeitflugel? Het lijkt mij een interresante diver en ik vind hem er ook niet slecht uitzien maar ik zou graag wat ervaringen horen…

Toch wel min of meer overtuigd van het verhaal van Leon (bensontrade) heb ik besloten de gok te wagen en er 1 te bestellen, nauw maar hopen dat het niet teleursteld8-). Ik hou jullie op de hoogte…

Ik ben benieuwd. Ze zien er in elk geval goed uit.

Groeten,

Martin

Vandaag het horloge ontvangen en het moet gezegd ik vind het een leuk horloge.
Ik ben niet zo van de duikers, maar wou met het oog op de vakantie, ( zwemmen enz.) een horloge die ik niet steeds af hoef te doen. Het klokje zat best leuk ingepakt in een ietsie pietsie kitch doosje niet echt mijn smaak maar goed die hoef ik ook niet te dragen. Ik kreeg netjes een faktuur waar op stond dat ik 1 jaar garantie had ( volgens mij moeten het er 3 zijn maar ik zal Benson nog even mailen) en een keurig ingevuld garantie certicaat.



Gaaf die rode wijzerplaat, geeft hem gelijk een heel bijzondere look. Van mij hadden ze de ‘glazen wrat’ er af mogen laten, maar da’s persoonlijk natuurlijk.

Groeten,

Martin

jadie wrat zit er nou een keer op het stoort mij niet moet ik zeggen, heb wel bewust gekozen voor rood

Gefeliciteerd met deze zomerse aanwinst(tu)

wat is jouw polsomvang?

iets van rond de 18 cm

Wat is die eerste foto mooi zeg (tu)

Lekker horloge voor de zomer en staat je goed (lugs blijven mooi “binnen” de pols)

Het is een hele mooie klok maar ik erger me rot aan die druppel.
Ik zoek zelf ook nog een leuke duiker maar als er een druppel op zit knap ik meteen af.

V3T3RAN Schreef:

Het is een hele mooie klok maar ik erger me rot
aan die druppel.
Ik zoek zelf ook nog een leuke duiker maar als er
een druppel op zit knap ik meteen af.

Je schijnt ze met Aceton oid te kunnnen verwijderen. Ook een nieuw glaasje is natuurlijk een optie. Kost je ook niet de hoofdprijs.

Groeten,

Martin

flinke duiker dan. Mooi!

dan zou ik kiezen voor een nieuw glas, ik weet niet of het met aceton goed komt…:sunglasses:

Mooi horloge (tu) … en die kast, wijzerplaat, wijzers…nou,… die doen me sterk aan iets denken…: http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,64784,64784#msg-64784

Met Vriendelijke Groeten,

Morse.

He geinig, dat was een gemiste kans voor je …(:P)

Tja,… zoals je aangeeft: dat was dus echt een “gemiste kans”… (incl. (:P))

Maar ja, verontschuldig me, ik ken dan ook niet veel van horloges, laat staan van ZeitFluegel…

Maar kom, …in al m’n onwetendheid is het toch een troost om nog even naar m’n “merkloos” horloge te kijken en te mijmeren dat het me toch niet zoveel gekost heeft om zoiets in elkaar te “knutselen” (kast, wijzerplaat, wijzers en het Zwitserse ETA 2824-2 werkje hebben me toen net geen 120 Euro’s gekost… (maar het mist het prestige van een echte Zeitflugel… natuurlijk… )

Hier nog een paar fotootjes van deze gemiste kans overigens…

Zelfs zonder naam blijf ik 'm graag dragen… en die ETA 2824-2 loopt perfect overigens…

Met Bescheiden Groet,

Morse.

Morse Schreef:

Tja,… zoals je aangeeft: dat was dus echt een
"gemiste kans"… (incl. (:P))

Maar ja, verontschuldig me, ik ken dan ook niet
veel van horloges, laat staan van ZeitFluegel…

Maar kom, …in al m’n onwetendheid is het toch een
troost om nog even naar m’n “merkloos” horloge te
kijken en te mijmeren dat het me toch niet zoveel
gekost heeft om zoiets in elkaar te “knutselen”
(kast, wijzerplaat, wijzers en het Zwitserse ETA
2824-2 werkje hebben me toen net geen 120 Euro’s
gekost… (maar het mist het prestige van een echte
Zeitflugel… natuurlijk… )

Hier nog een paar fotootjes van deze gemiste kans
overigens…

http://i209.photobucket.com/albums/bb115/samaden/P
1180863.jpg

http://i209.photobucket.com/albums/bb115/samaden/P
1180876.jpg

http://i209.photobucket.com/albums/bb115/samaden/P
1180889.jpg

Zelfs zonder naam blijf ik 'm graag dragen… en
die ETA 2824-2 loopt perfect overigens…

Met Bescheiden Groet,

Morse.

Dit kan toch geen toeval zijn? Volgens mij hebben ze bij Zeitfluegel meegelezen.

en de eerste problemen doen zich voor… Het horloge loopt te snel, dat is opzich niet zo’n probleem maar als ik hem draag loopt ie veel sneller dan dat hij gewoon stilligt, ik heb gemaild, zal mij benieuwen… nu komt het aan op de aftersales…:wink:

marcel1210 Schreef:

en de eerste problemen doen zich voor… Het
horloge loopt te snel, dat is opzich niet zo’n
probleem maar als ik hem draag loopt ie veel
sneller dan dat hij gewoon stilligt, ik heb
gemaild, zal mij benieuwen… nu komt het aan op
de aftersales…:wink:

Mmmmm dat is jammer. Dat word dan opnieuw afstellen lijkt me. En ik kijk nu pas naar de prijs van het horloge. Is hij echt 249 euro?! Dat vind ik best een pittig bedrag. Het heeft toch geen ETA uurwerk?