Zelos only

Van de week een nieuwe Zelos drop!

https://zeloswatches.com/collections/mako?mc_cid=9fdce18a01&mc_eid=ce6b33e656

1 like

Kreeg ook die mail, misschien haal ik morgen gelijk de trekker over.

1 like

Staan mooie tussen hoor

1 like

2 knopen doorgehakt zelfs, ben benieuwd.

1 like

Hoeveel kost het importeren van zo’n horloge van 450 dollar ongeveer?

1 like

Je zou kunnen informeren bij seriouswatches.eu. Ik sluit niet uit dat je bij hen de beste optie krijgt.

Zelos heeft sinds kort ook mijn warme interesse. Ik kijk dan speciaal naar de non-divers met Meteorite dial.

1 like

Misschien zijn jullie al helemaal op de hoogte, maar ik zie bij RandomRob nu een filmpje van de Zelos Mirage 2:

Smaken verschillen maar de techniek in dit uurwerk en de zichtbaarheid ervan is toch wel echt heel gaaf.

2 likes

Net terug van vakantie en had me zelf voorgehouden om de 4 pakketjes die er liggen niet tegelijkertijd, maar per dag één te openen. Nou ja, je raadt het al: na de eerste Invicta Speedway toch de drang om nog eentje te openen haha :joy:

Bleek deze beauty te zijn: Zelos Horizons Dusk
M’n derde Zelos en het is gewoon een topmerk! Morgen aan de pols, vandaag op de watchstand:

13 likes

Haha , ook een prachtige aanwinst :+1:

2 likes

Zelos Swordfish :+1:

4 likes

Via inruil verkregen en mijn derde Zelos al. De Zelos Swordfish midnight blue V2.
Die Horizons dusk van @Cihanski Cihan ziet er ook lekker uit hoor :heart_eyes:

6 likes

Haha focus je op de Trigalux kerel :rofl:

1 like

Haha,

Dat is het risico als je al dat lekkers voorbij ziet komen :grimacing:

Waar heb jij die van jou gekocht Cihan als ik vragen mag? Mag wel in pb hoor :wink:

1 like

Ow nee joh, dat is geen geheim hoor! Ongeveer 90% van alles wat ik ooit heb gehaald komt vanuit Noord Amerika, via Reddit of Watchuseek fora.

Indien je mazzel hebt (wat per 1 juli helaas nu steeds moeilijker wordt) scheelt het echt veel geld en het aanbod is lekker divers!

1 like

Dan ook maar even een foto hè na al die complimenten :laughing:

6 likes

Vandaag bericht van DHL dat er een pakketje onderweg is :ok_hand:

Hier ook inderdaad! De mother of pearl versie. Fotos volgen uiteraard zodra de douanemeneer en postmeneer hun werk verricht hebben!

:sunglasses:

3 likes

En? Laat zien!

Ik kan niet zo goed tegen commando’s :face_with_monocle:

:rofl:
Ben nog even zelf aan het genieten, ze zijn eigenlijk mooier dan verwacht/gehoopt.