Zelos only

Ik heb vandaag te weinig tijd, maar alvast voor het idee.
Prachtige wijzerplaten.

6 likes

Heel mooi! Ben benieuwd naar meer plaatjes​:ok_hand::ok_hand::ok_hand:


Echt een aanrader mooie platina en geweldige lume.
Wel de eta uitvoering.

4 likes

En hier is de Mako v3 titanium MOP ook binnen!

Prachtige diepgang op de wijzerplaat en het gehele horloge is fantastisch afgewerkt.
Nadeel? De bandschroefjes zaten zo vast dat zelfs met verhitting er een paar niet loswilden. Gelukkig is de Zelos klantenservice goed en wordt dit keurig opgelost.

De miyota 9015 is voor mij wel even wennen, dan bedoel ik specifiek het feit dat ie slechts naar 1 kant toe opwindt en de andere kant dus vrij kan spinnen. Dat geluid was ik niet gewend van mijn Seiko en Eta uurwerkjes.

Ps. De datum staat inmiddels wel goed…

5 likes

Het horloge bevalt me erg goed! Het is erg comfortabel en zeer goed afgewerkt. Het loopt +5 seconden per dag, wat mij betreft is dat perfect. Nadat de veer eenmaal opgewonden was heb ik geen last meer gehad van rotor geluid.

De lume is zo sterk dat je er bijna bij kan lezen. Nu heb ik zelf weinig met lume, maar voor de liefhebber zeker leuk!
De wijzerplaat blijft betoverend om naar te kijken :slight_smile:

Ik ben ook in afwachting van mijn Mako v3. Enig idee hoelang het normaal gesproken duurt voordat hij op de mat valt na bestellen?

Wat ik heb begrepen is dat ze per model verzenden. Dus afhankelijk van wanneer jouw horloge klaar ligt kan dat 1 tot 4 weken na bestelling zijn. Zodra Zelos het pakket bij DHL had gebracht had ik het horloge 5 dagen later in huis.

1 like

Was ik hem toch bijna kwijt :grimacing:
Gelukkig voelde ik dat ie wat losser om de pols zat dan normaal, pin terug geduwd en zit nu goed, maar hoort deze normaliter zo los te kunnen komen en/of door te duwen zijn?

3 likes

Lijkt mij dat dat normaal niet moet gebeuren

Weer een tijdje geleden dat ik een zelos in mijn collectie had.
Afgelopen week maar de swordfish slate blue titanium besteld.
Nu maar wachten totdat die binnen komt

3 likes

Wat een mooie kleur hè?

9 likes

Mooie combo met die nato!

1 like


Meer Zelos is altijd beter!
Hier fotos van mijn Swordfish 40mm slate blue titanium.

6 likes

Hier de mijne van een paar dagen terug. Heel fijn horloge dat ook nog eens super nauwkeurig loopt.

5 likes

Nog steeds erg tevreden met mijn twee modellen.

5 likes

De bordeaux rode Swordfish vandaag om naar het werk.

2 likes

Die zijn beide erg fraai! Van de Mako 3 loer ik nog naar de Batman versie.

1 like

Ik heb de forged carbon swordfish besteld bij seriouswatches

Ben benieuwd!

Carbon bezel en carbon wijzerplaat

Titanium case

3 likes

7 likes

Alvast om zodat 'ie morgenochtend gelijk op tijd staat als ik hem van m’n nachtkastje pak. Blijft een mooie kleur vind ik.

6 likes