Ik speel met het idee om een van de komende maanden een zenith chronomaster sport toe te voegen aan de verzameling.
Alvorens de aankoop ga ik uiteraard proberen het horloge te passen bij de ad als ze hem hebben.
Zijn er hier eigenaars die hun ervaringen kunnen delen?
Is hij de 10.7k waard?
Hoe is de afwerking tov rolex?
Is het servicen wat schappelijk of kost het bij deze ook stukken van mensen?
Van wat ik gezien heb op youtube reviews zag het er enorm mooi uit en voor een 41mm met een 45.5mm lug 2 lug ook enorm draagbaar.
De 13mm hoogte is echter een twijfelpuntje.
Ook zag ik bij een macroshot van het datumvakje dat het lettertype daar precies wat slecht gedrukt was, geen idee of dit in het algemeen zo is of een enkel exemplaar, dus graag hoor ik de mening van eigenaars.
Nu dat uit de lucht is kan ik je vertellen dat ik zelf uitermate tevreden ben met mijn CMS. Het is idd best een ding maar draagt in de praktijk zeer goed.
Is het de 10k waard? Lastige vraag. De stalen band is slecht lees kut! en je zou beter verwachten van een horloge in deze prijsklasse. Uurwerk is mooi. Onderhoudskosten kan ik niets over zeggen.
Al met al zou ik 'm aanbevelen. Gewoon een super tof horloge. Ga vooral eens passen.
Het is meer het algehele gevoel ervan. Het voelt gewoon kwalitatief (een stuk) minder dan bijvoorbeeld een 6 digit oyster bracelet. Maar ook hiervoor geldt, ga vooral zelf eens voelen.
Ik ben geen ervaringsdeskundige.
Maar hier is hij al ruim twee K goedkoper.
Handelaar zit in Basel, dus hij wil misschien wel vanuit Duitsland versturen
Ik vind het helemale mooi.
Ik vind ook de band prima, nee het is geen Rolex band, maar zeker Omega/ish qua kwaliteit.
Genoeg fijn afstelling in de clasp om met een goede fit de dag door te komen.
Dat Rolex koning is in banden maken kan Zenith niks aan doen.
Ik ben er ook fan van. Heb ook niet echt klachten over de stalen band. Ik heb de Boutique edition en echt zeer tevreden van! Ook al ontzettend veel leuke reacties gekregen bij juweliers (als ik voor de zoveelste keer weer iets kom passen )