Hallo allemaal! Vorige week heb ik dit horloge aangeschaft. Ik was al een hele poos op zoek naar een mooi exemplaar maar na veel zoeken ook niet verder meer op ingegaan totdat ik dit horloge in onze groep zag verschijnen. Zenith Defy waar heel wat verschillende modellen van bestaan maar deze toch behoord tot “de echte Defy” Zonder veel aarzelen dan ook gekocht want ze zijn vrij dun gezaaid en zeker in deze staat. Ik heb me laten vertellen dat dit caliber, de 2562 PC vrij zeldzaam is en er zouden maar 5000 horloges gemaakt zijn in dit type met dit caliber. (ref. A 7682). Ik weet niet of het klopt maar voor mij maakt het ook weinig uit! Het is een manufactuur werk en het loopt werkelijk top! Een VPU van 28800 en 23 jewels. Loopt werkelijk keurig op tijd! Toch wel weer een hebbedingetje waar ik trots op mag zijn!
Mooie Defy, heel veel plezier ervan!
Gefeliciteerd. Veel plezier met de Defy.
Heel mooi en een toonbeeld van het tijdperk Veel draagplezier
Mijn beste,
Proficiat met deze bijzondere vintage!!
Ik wens je er een mooie tijd mee.
Orologio Signaturis Temporis
Gefeliciteerd
Gefeliciteerd met je mooie Defy
Ik vind dit dus ook echt geweldige horloges! Ik houd de markt al een tijdje in de gaten voor een versie die van bruin overloopt naar beige. Er komen inderdaad zelden nieuwe advertenties online.
Veel plezier van het horloge!
Ja die oude Defy modellen zijn mooi, en er eentje vinden die er nog toonbaar uitziet valt niet mee!
Ik ben op zoek naar de voorloper (met de afwijkende kast):
(maar ben wat minder fan vd Gay Freres bracelet)
Dit gezegd hebbende, veel plezier met je Defy!!
Veel draagplezier met deze mooie rakker.
Hij ziet er strak uit.