Ik zou dus ook altijd de AD proberen mocht t bij Joma niks worden. Zoals eerder gemeld hier, bij een Oris uit het grijze circuit zonder kaart hebben ze het destijds voor een symbolisch bedrag opgelost en een bijna gratis Full service uitgevoerd. Lijkt mij dat zenith dit ook niet weg wuift
Ach we zien wel. Zenith is nog vrij schappelijk qua prijs zie ik. Dan heb ik weer wat jaartjes Zenith Garantie
Plus weer een excuus om wat meer vintage chronoâs terug te dragen.
Idd⊠maar wel even het verhaal uitleggen, wie weet. Elke korting is meegenomen. Ben erg benieuwd hoe ze hier bij zenith mee om gaan
Niks aan de hand! Mijn El Primero is buiten de garantie periode gratis door Zenith gemaakt. Ik heb hem ook âgrijsâ gekocht en bij Schaap en Citroen in Den Haag gebracht. Geen stress!
Seriously? Cool. Had je een garantiekaartje?
Ik lees dingen als geen garantie omdat Joma een grijs circuit is. Volgens mij kan een producent op die basis helemaal geen garantie weigeren. De Nederlandse importeur (als er die is) kan wel moeilijk doen alleen geef je als fabrikant garantie op je product ongeacht waar deze geleverd wordt. Zou mooi zijn dan wanneer je een auto zelf importeerd je geen garantie hebt.
Wel is het zo dat wanneer een fabrikant bijvoorbeeld 1 jaar garantie geeft en je het bij een Nederlands bedrijf koopt dat dan het bedrijf op basis van consumentenrecht 2 jaar garantie moet geven. Dat is in dit geval natuurlijk niet zo.
Zeker als je het vergelijkt met wat andere merken rekenen voor een service en hoe gecompliceerd dit uurwerk is.
En dat wordt gewoon in die bus Sikkens gegooid waar hij bij jou thuis de kozijnen mee doet hoor
Net nieuws gehad.
Zenith heeft hem gerepareerd en enkel 50EU verzendkosten aangerekend. Ik ben zeer benieuwd wat er effectief mee uitgevoerd is. Service?
Eens verhaal halen bij de AD als ik hem ophaal deze week.
Fijn! Met een sisser afgelopen hopelijk!
Klinkt niet verkeerd. Met dit soort service kweken ze toch veel goodwill.
Ik vind het kortzichtig als een merk / organisatie dan ineens formeel gaat doen. Onlangs zelf bij Coolblue meegemaakt met een smartwatch van LG waar net buiten garantie ineens een berg dode pixels in het scherm verschenen. LG verwijst naar Coolblue (terecht) en Coolblue rekent standaard âonderzoekskostenâ. Terwijl er niks te onderzoeken valt, moet gewoon nieuw scherm in. âAlles voor een glimlachâ. Ik moest er niet om lachen anders.
Ze hebben alleen zichzelf er mee. Ik was daar een goede klant, met de nadruk op âwasâ. Ik ga de komende maanden een state of the art TV kopen, en dat wordt in elk geval niet bij Coolblue.
Je wordt toch overal genaaid. Daarom zorg ik er zelf altijd voor dat ik zo voordelig mogelijk genaaid word
Dat was een Ebel met 134/400 El Primero uurwerk toch? Die heb ik via mp van jou overgenomen vorig jaar.
Right kon niet ontbreken ;
Was nog niet aan de pols geweest door de concurrentie met de 3711 IWC, volgende week maar weer eens de Speedy bovenhalen
Kan altijd gebeuren. Ook bij Rolex, Omega etc. Gewoon pech.
Wel een erg mooi horloge overigens. Ik heb ook een El Primero en nooit problemen mee gehad.
SuccesâŠ