Zenith horloge

Jan Ubels bedoel je denk ik. Goede ervaring mee opgedaaan.

2 likes

Die inderdaad. Maar ik wist niet of naam en toenaam teveel reclame zou zijn.

1 like

Bedankt voor de reacties, ik ga maandag even contact opnemen met 2 horlogemakers waar ik bij het lezen van de recensies op het net een goed gevoel bij heb. Nog 1 vraag uit nieuwsgierigheid, wat zou ongeveer de waarde zijn van deze klok? Dan word t voor mij makkelijker om te beslissen of een service de moeite waard is voor mij

Ik zou zeggen na een service en poetsbeurt tussen de 2500 en 3500 heel grof geschat

1 like

Mag volgens de regels niet (geen taxeringen) … maar na onderhoud vermoed ik rond de €2800. (Geen doos/papieren) zou kunnen negatieve invloed hebben.

En een officieel onderhoud kost rond de €850.

1 like

Dat beetje “liefde” is hij zeker waard!

1 like

Sorry dat wist ik niet… oeps, weer een ban?

1 like

Samen dan, want ik gaf ook een schatting.

Het is niet de bedoeling dat het forum hiervoor misbruikt wordt, maar voor mooie stukken als deze help ik graag.

3 likes

Mee eens!

1 like

Bedankt, daar kan ik wat mee. Heb ooit een omega laten servicen / repareren voor 1100€ en was na reparatie maar 1200 waard. Had voor sloop 225 kunnen krijgen :see_no_evil:. Ben er nog niet over uit of ik m zelf hou maar weet nu wel waar ik aan toe ben. Hartelijk dank voor alle info. Heb nog meer horloges uit dezelfde nalatenschap verkregen maar dat zijn wat minder exclusieve horloges, zoals een seiko monster 1ste gen, en nog wat andere seiko’s en diverse opknappers (o.a een tissot pegassus

1 like

Nog even een foto om de pols, voor het gevoel :smiley:, vind m zelf wat aan de kleine kant ( mn daily is 50mm )

4 likes

Ik vind het een bijzonder mooie EP en ik zou hem zeker laten opknappen.

1 like

Omega aqua terra xxl?

Seamaster cal1342

Die van mij ligt ergens heel diep in de kluis. 49mm als ik het goed heb.

Uploaden: 20240830_210934.jpg…

2 likes

1 like

Tja, is wel gewoon weer een Unitas-layout met andere kloven… …ik zie het meteen. De palveer en raderwerk-posities zijn meteen de “dead-giveaways”. Zo komt IWC ook soms weg met 15K horloges met een 200 euro uurwerk.

download-3
Dit model was het, nu alweer 17 jaar geleden

1 like

Niet dit horloge, is een foto van t net, maar wel dit model.