Zenith horloge

Deze maat kan je prima hebben :+1:

1 like

Ziet er goed uit van maat. Zet hem eens een paar weken op leer om te proberen. Zeker in lange mouwenweer is een maatje kleiner aangenaam.

1 like

Leuk horloge, zeker echt zoals al duidelijk is. Ik heb vrij recent eenzelfde model voor service opgestuurd naar Zenith. Communicatie was bar slecht, maar uiteindelijk is het wel goed gekomen.

Hier een aantal prijzen die ik heb doorgekregen:
Service uurwerk 541€
Kroon 51€
Tube 17€
Wijzers 50€
Glas kastdeksel 24€
Saffierglas 153€
Nieuwe stalen band 415€

1 like

Welke bedoel je Peter?

Naar mijn mening onnodig een mooi merk in een negatief daglicht zetten.

Een uurwerk is er in vele verschillende kwaliteiten en afwerkingen. Daarnaast is niet de prijs / design van de “motor” het enigste wat een totaal prijs bepaald.

3 likes

Het zal iets gechargeerd geweest zijn, maar heb eens een F.A. Jones in handen gehad en da’s toch wel veel standaard Unitas. Onder vergroting was de afwerking ook echt niet super.

Hij zit iig te strak. Zet n ns op een leren bandje?
Met de maat is niets mis…

50mm is voor iedereen te groot.

2 likes

Super gaaf en originele Zenith. Ik weet nog dat zon exemplaar lang op MP stond en ik hem helaas heb laten schieten. Geniet ervan

tenzij je geen kabel hebt :satellite:

Mooi uurwerk en gewoon mooie maat vind ik. Zou hem op laten lappen zodat je er weer lang plezier van kunt hebben. Succes ermee!

Iedereen bedankt voor de info, heb toch besloten om afstand te doen van het horloge. Heb gister na lang wikken en wegen toch de knoop doorgehakt over een nieuwe aankoop. Heb toch liever een wat groter formaat uurwerk. Nu trotse eigenaar van een breitling avenger.

3 likes

Correctie: bijna eigenaar, moet nog opgehaald en betaald worden :see_no_evil:

1 like

Formaat is exact wat jou pols goed kan hebben. En zoals @Ruud zegt; 50mm is voor iedereen te groot. Mooie leren racestrap eromheen en dragen. Mooie dag!

1 like

Uiteindelijk moet je dragen waar je gelukkig van wordt. Zo te zien heb je een mooie nalatenschap voor jezelf. Veel draagplezier! :sunny:

1 like