Zenith of Omega?

Welke Chrono zouden jullie kiezen en waarom?

In de rode hoek:
De Zenith Chronomaster El Primero 42mm

In de blauwe hoek:
De Omega Speedmaster Grey Side of the Moon 44mm

en go!

9 likes

De Zenith, maar dan in 38mm. Draagt prettiger, is mooier, high beat uurwerk en een geweldige geschiedenis! End of discussion :yum:

17 likes

Zenith in dit geval, vanwege de historie van de El Primero … en het is gewoon een heel mooi horloge!

4 likes

:point_up:
Every day

3 likes

Staat een 38mm op staal op uf

2 likes

:point_up:t2:

2 likes

De grey side!

En als de el primero wint, dan niet op staal. Een van de weinige horloges waarbij ik vind dat de stalen band afbreuk doet.

6 likes

Jep graal horloge hier, maar dan wel op een lederen band!

3 likes

Wat mij betreft: winner in the red corner by unanimous decision. Zenith EL PRIMEROOOOOO

3 likes

Ik zou in dit geval ook zeker voor de Zenith(38mm) op leer gaan. Succes met je keuze. Beide erg mooie horloges.

2 likes

De Zenith omdat…Omega is ook maar Omega en ik ben een beetje Omega-alles-dat-met-de-maan-te-maken-heeft moe

6 likes

Zenith any day of the year!

2 likes

Ben ik het zeer mee eens!

2 likes

Waar dan, kan hem niet vinden…

De 38,5mm zou hem voor mij nooit worden gezien de datum op een k*tplek zit…mis knal ik er tzt een lederen band op maar zou hem iig op staal kopen.

2 likes

Point taken

1 like

Beiden niet.

De Zenith heeft in elkaar overlopende subdials, ik zou me er rot aan ergeren.

De Omega spreekt me niet aan, de rechter subdial vind ik rommelig en uit balans met 2 wijzers. Daarbij meen ik dat het nogal dikkerdjes zijn, deze Speedmasters.

Ik ben een echte Omega-liefhebber maar: this Zenith every day of the week and twice on Sunday!! :heart_eyes:

3 likes

Beiden zeer gaaf! De Zenith uiteraard wel op staal. De originele zwarte croco is erg fraai, maar andere banden staan de El primero toch beter vind ik.

1 like

Ik ook :blush: