Op dit forum vragen of je een TAG Heuer of welk ander merk dan ook moet kopen, zal altijd leiden tot meer stemmen voor het andere merk (zucht…)8-). Gelukkig is er in de echte wereld heel wat meer waardering voor Tag Heuer. En ik zeg ook TAG Heuer, natuurlijk! Maar wel een ander model. Carrera Jack Heuer Edition, bijvoorbeeld. Fraai en gewild!(tu)
laten we zeggen dat ik geld uitleen, en een
rente
van 4,9% niet belachelijk veel vind.
Ik heb ook liever cash, maar als de beste
vriend
niet kan betalen, dan maar in goederen.
Of is dit heel raar?
Je leent contant en krijgt het terug in natura,
met 4.9% rente.
Je verkoopt je horloge en verliest onmiddellijk
(stel) 30%.
Resultaat, een zwaar negatieve rente.
Vraag: Is het raar?
Antwoord: Tja…
Aan de andere kant … noemt hij de beste man ‘vriend’. Hoe hard moet je dan zijn om geld te eisen als je het niet direct mist Het geld verliest ook waarde als je er maar lang genoeg op moet wachten Nu heeft hij de keuze … helemaal niets (nu of later) of toch een pittig horloge op zak :#
Trouwens, het is me een eer om met je keuze te bemoeien … ondanks ik van de TAG (vintage) hou, zou ik in deze gaan voor Zenith :}
persoonlijk zou ik v beide merken n ander klokje uitkiezen. vd zenith n nettere/chiquere chrono.
en vd tag zou ik liever gaan voor n monaco re edition met de kroon links.
maar tussen deze 2… ik denk toch voor de zenith, hoewel de tag ook erg leuk is met zn aparte wijzerplaat.
overigens scheelt deze oplossing voor zn vriend misschien ook weer. jij n klok v 7k en hij heeft daar op inkoop minder aan uit hoeven geven. of is 7k inkoopprijs?
persoonlijk zou ik v beide merken n ander klokje
uitkiezen. vd zenith n nettere/chiquere chrono.
en vd tag zou ik liever gaan voor n monaco re
edition met de kroon links.
maar tussen deze 2… ik denk toch voor de zenith,
hoewel de tag ook erg leuk is met zn aparte
wijzerplaat.
overigens scheelt deze oplossing voor zn vriend
misschien ook weer. jij n klok v 7k en hij heeft
daar op inkoop minder aan uit hoeven geven. of is
7k inkoopprijs?